28 November 2006

Bune si rele

Ok, ieri am primit o ciocolata... azi portocale (fie ele si virtuale, gestul a fost extrem de bine venit)... moralul meu se indulceste.

Joi ma duc la teatru. The funny thing: ma suna o prietena sambata de dimineata. Ma rostogolesc din pat si spun, pe jumatate dormind, ca da, vreau bilete. Mda, la "Ultima ora", ce zici tu acolo... Da, cu Bu, sigur. Pe la pranz s-au facut conexiunile: aaaa, "Ultima ora", asta e piesa, nu??? Aaaa... cu Beligan??? Ahaaa... am fost anul trecut la piesa asta. Da, cu Bu, bineinteles. Mmmm, e prea tarziu sa mai fac ceva. Pffff. Sunt curioasa daca lui Bu o sa ii pice fisa :-).

In alta ordine de idei: am fost azi la service. Sunt pieton. Cam o luna, frumos. Brrrr. Not good. Dureaza pana cand se inteleg cu asiguratorul, apoi pana cand vin piesele, apoi pana cand o repara...

Pe langa pagubele maaaari, pe care le stiam, se pare ca a fost strambat amortizorul fata stanga si ca asigurarea s-ar putea sa nu "binevoiasca" sa-l plateasca. De ce? ar putea intreba un cetatean cinstit aflat in dreptul sau, provenit din faptul ca a incasat-o rau si el si masina lui... Ei bine, pentru ca se pare ca e un subiect in care service-ul nu, nu este autoritatea suprema, ca meserias in domeniu si nu, daca el spune "asta e stricata punct, iata si testul pe computer etc", nu este suficient pt. ca asiguratorul poate spune "eu nu sunt de aceeasi parere". In baza carei pregatiri/ experiente/ whatever care sa o surclaseze pe cea a service-ului, have no ideea. Insa cum el da banii, se pare ca are si autoritatea...??? In fine, inca nu a zis nu, asteptam inca sa vedem ce zice, insa pare ca ar urma sa spuna nu si zau daca nu incep sa ma agit pt drepturile mele daca ii vine vreo idee. Pe moment contest doar principiul conform caruia nu service-ul (care totusi asta face, e "doftor de masini") e autoritatea suprema, ci asiguratorul al carui principal interes nu cred eu ca e siguranta mea pe viitor ci cum sa-si reduca din costuri. Si care e raspunsul la indemana: taind din lista de reparatii. Pe asta nu o schimbam, doar o indreptam/ vopsim, pe asta nu o facem de loc...

A! Si daca cineva are de gand sa-i planga de mila asiguratorului, ei bine, la prima noastra intalnire, inainte sa coboare sa vada masina, imi pune o foaie in fata, sa o semnez. Eu, inocenta, clipesc de doua ori albastru si intreb: "ce e asta? ce semnez?" Mormait in barba, "e daca nu vreti sa semnati, sa mergem sa vedem masina", intrebarea repetata la fel de inocent "dar ce e asta?", alt mormait indescifrabil in barba, se aude doar ceva referitor la faptul ca eu abordez situatia cu suspiciuni (???) si asta este ofensator... ca apoi sa imi spuna ofuscat ca el vroia doar sa semnez constatarea acolo, pt ca aveam o masa pe care sa semnez, si nu afara, ca doar nu aveam masa. Constatarea???!!...
Adica trebuia sa semnez constatarea in alb. Inainte sa imi constate ceva. WTF? Si el sa completeze apoi lista de pagube???

No comments: