17 November 2006

De zi cu zi

Ieri am dus-o pe mama la shopping. Si pe mine. De fapt, tinand cont de faptul ca am exploatat-o atat financiar cat si psihic, nu stiu cine-pe-cine a dus. Cert este ca eu conduceam. Am vazut eu ca in masina tinea/ strangea o punga in brate si m-am minunat de ce nu ii da drumul in spatiu, ca sa aflu ulterior ca imi luase lumanarele, decoratiuni, globuri mici-mici-mici pentru un potential brad in casa mea (primul de cand m-am mutat) si chestii haioase de ambalat cadouri. Taaaare bune la moral, thx, mamam.

Cum la mine in frigider batea vantul, ceva de groaza, am umplut cosul, sa am mai multe pentru peroada urmatoare. Si aici incepe distractia: ce naiba sa gatesc?

Bu nu mananca nimic verde (don't ask- doar spanacul face exceptie de la regula); este carnivor convins; fan al mancarurilor cu sos, preferabil alb; orice leguma scapata in mancare trebuie bine deghizata, in afara de cartofi- acestia sunt tolerati; nu prea mananca supe/ciorbe.
A., care sta momentan la noi, mananca putin, dar are si ea lista ei: de la pui, numai pieptul, alta parte nu; alta carne, da, dar sa nu fie prea grasa (!!!?? cum arata carnea prea grasa??? am studiat tot raionul de carne de porc sa ma dumiresc ce sa iau); painea, preferabil nu din cea gata feliata; mancarurile in general sa fie mai sarate si mai "dry".
La lista celor doi o adaugam si pe cea a unei matusi careia incerc sa-i mai fac cate ceva de mancare: carne, mai multa carne.
Lista mea: nesarat; conopida doar in forma murata.

Combinatia asta de liste este naucitoare pentru majoritatea mancarurilor care imi treceau prin cap.

In fine, am facut urmatoarele calcule: A si cu mine vom manca mamaliga, in timp de Bu si cu mine vom manca pulpe de pui, in timp de A va manca piept si Bu spanac cu smantana, iar A, matusa si cu mine vom manca tocanita de legume cu carne. Pastele sunt relativ universale, desi nu cred ca o vor tenta pe matusa. Pestele e pentru toti. Si orezul.

Ajunsa acasa constat ca dupa ce o saptamana nu am avut paine de loc, A s-a gandit sa ia si ea si acum avem trei paini, in conditiile in care Bu si cu mine nu prea mancam paine. Ok, un nou fel de mancare se profileaza la orizont: friganele! Sa fie cu mazare???! Pt ca Bu nu mananca... hmmm... iar A zice ca e mai buna cu ceva morcovi (nu avem) si cartofi... Si povestea continua...

No comments: