09 November 2006

The final vaicareala (oare?)

Cineva m-a lasat balta in poate cel mai prost moment posibil. Si nu, nu are legatura cu mine. Ci cu el. Si interesele lui. Si bunul lui simt, cuvantul lui, onoarea lui si alte de-astea... nesemnificative pentru unii. Iar eu ma dau de ceasul mortii de doua zile incoace. Acum am ajuns la preafrumoasa situatiune in care ma intreb pe ce drum sa o apuc.

Oooo... dilemele astea, simpatice foc :-).

Ok, mai rau de atat nu pot sa ma mai vaicaresc. Iar daca inca mai trebuie sa primesc diverse "lectii de viata", well, tot ce am de spus este nene, IO, m-am saturat. Asa... din "putul gandirii mele" si din "preaplinul meu sufletesc"...

Pe moment... voi inceta sa ma mai vaicaresc. Poate eu sunt de vina- atrag energiile negative sau ceva :-).

No comments: