03 November 2006

Vedeta

Legat de Biggy, doua vesti noi:

- ciudat lucru, credeam ca e un nume unic sau cel putin aplicabil doar la rasa beagle, care este destul de rara in Bucuresti. Ei bine, recent am citit in Dilema veche: "Zilele trecute, în timp ce tatonam străzile părăsite pe moment de maidanezi, dintr-o curte a ţîşnit un Rotweiler şi s-a înfipt direct în blana lui Bigy." Alta scriere, insa numele este identic si ma tot intreb ce rasa o avea fratele lui Biggy??? Hmmm... nu m-am gandit pana acum,insa vad ca este un nume care merge si la "baietei"...
Iar acum cateva zile am auzit pe un alt palier(ecolul blocurilor :-)), un stapan chemandu-si cainele: "Biggy" !!! Acum, ori sunt vecina cu Vintilă Mihailescu (:-) ), ori tocmai am localizat inca o/un "biggy"... :-))

- intre timp, THE Biggy (cel putin pentru familia mea :-)) este vedeta in cartierul ei- soldatii de la o ambasada din zona se inghesuie sa isi faca poze pe telefon cu ea :-)

No comments: