09 January 2007

Back in 2007


I'm back.


Recitind ceea ce am scris inainte de a pleca (atat de abrupt) in vacanta, tin sa mentionez o carte care pe mine m-a impresionat: Politica duplicitatii de Gail Kligman. O carte scrisa de un istoric, in stilul stufos al acestora (da, stiu despre ce vorbesc, cunosc bine un istoric :-)) insa merita sa incerci sa intri in ritmul ei- e o carte buna.

Ok, si acum revenind, am plecat brusc in concediu pentru ca s-a invit ocazia si... de... am profitat. Adica: mai intai am lenevit... ceva incredibil, nu credeam ca pot sa nu fac nimic cu atata voluptate. Dupa care am purces in maraton: Miercurea Ciuc- Sapanta- Miercurea Ciuc- Busteni. Cu Bu, of course. A fost frumos. Tot. Inclusiv intoarcerea- e placut sa te intorci la casa ta, incepuse deja sa-mi fie cam dor de ea :-).

Evenimente? Din belsug. Bu si cu mine ne-am ratacit in Baia Mare. Twice !!! :-))... la intoarcere, noaptea cumparam chestii decorative din Korund... o I. m-a cam enervat... am invatat un joc de carti nou si am facut o tipa sa se enerveze la maxim cand am coborat-o de pe primul loc...a, am jucat si mima (sa mimezi "desavarsit" s-a dovedit a fi piatra mea de incercare)... am fotografiat un bebe simpatic si m-am dovedit experta la imbracat copil-inzapezit in haine curate (in timp ce respectivul copil de-abia astepta sa o tuleasca spre un nu-stiu-ce extrem de interesaaaant si dovedea o lipsa de cooperare totala)... mda si la pregatit ciocolati de baut pentru piticoti...A. a plecat pt alea sase luni si mi-a lasat bonus doi saci de haine si doua cutii cu diverse, peste care am dat la intoarcerea acasa (hmmm ???!)...avem o mica inundatie pe tavanul din bucatarie si... stupoare... ne lipseste capacul de plastic de la sonerie (???!!! si stam la etajul 8).

No comments: