18 January 2007

Comentarii la secrete

Ok, am plantat niste seminte = dat taguri, acum sa ma uit si ce-a iesit, nu? So far we have:

Alina m-a lasat cu gura cascata. Ultimele doua secrete sunt wow, jos palaria pentru doza de sinceritate. Cat despre superstitii... eii, pe asta nu o stiam, eu o am pe cea cu capacul de canal pe care atunci cand calci trebuie sa spui "stop noroc, jos ghinion". Don't laugh... Norocul e ca merg mai mult cu masina :-P

Zuza si-a insiruit vicii, defecte si calitati. Comentariu la pct-ul doi: sufar si eu de boala asta, se numeste "order freak"- eu indrept covoarele si perdelele strambe. Si tablourile, mai ales tablourile!!! :-)))

1 comment:

Alina said...

:)) Stiu asta cu canalul, dar cu alte cuvinte magice: 1,2,3, norocul meu. A, si pe canalele cu 6 gauri e bine sa calci, ca alea aduc noroc :P