12 January 2007

Yupiii

Cine e mandra posesoare a albumelor 1984-2004 WASP??? Yep, me !!! Acum sunt la "Live in the raw" :-)

Si... cine si-a recuperat masina??? YESSSS, me again.

Dupa intreaga istorie cu masina (aici, aici si aici), vine "the grand finale" :-)), adica evident ca nu gaseau talonul respectivului in baza lor de date. Au urmat o groaza de telefoane la asigurare, chiar si la filiala unde si-a intocmit respectivul asigurarea... etc etc... si in cele din urma s-a rezolvat totul si azi m-am dus sa iau masina. Cei de la service au fost f. ok, au reparat masina impecabil, arata ca noua. Si i-am facut si revizia, ca tot sunt harnicuta.

Bineinteles ca nu se putea incheia totul roz, asa ca:
- a aprobat plata integrala, mai putin 500 de mii (vechi) din suma si nimeni de la service nu a reusit sa inteleaga ce reprezentau acei 500 mii (???! la ce suma maaare era totalul, 500 mii era nimica toata...). Si cum nu era sa ma mai cert pt 500 mii, i-am dat eu.
Si, f interesant, nu a fost de acord cu plata lampii laterale (chestia aia micuta de pe aripa), care era crapata. A decis ca nu s-a intamplat in timpul accidentului. Adica toata laterala stanga a masinii a trebuit reparata, iar din zona respectiva s-au reparat aripa, usa, amortizorurl, bara, farul, oglinda etc iar el sustinea ca lampa (situata exact pe laterala stanga- fata) nu avea cum sa fie lovita in accidentul asta. Huh?? Ca si cum un om se loveste la fata (din plin!) si ii spui ca nu avea cum sa isi zgarie nasul, ca e imposibil... In fine, nu m-am mai certat asa ca bilantul unui accident in urma caruia RCA-ul celuilalt trebuia sa-mi achite integral daunele este urmatorul: 1 200 000 lei. Nu ma deranjeaza suma in sine ci principiul, ideea. Si ma mai deranjeaza drumurile astea la service, acum iar trebuie sa ma duc, pentru lampa.

Oricum, aveam ceva emotii: doua luni fara masina, plus socul accidentului- ma gandeam ca o sa conduc ca naiba si o sa mai si trag isteric de volan la fiecare "umbra" de masina venind din lateral. Dar a fost bine. Si mi-am dat seama cat de mult mi-a lipsit si ce bine e la volanul masinii tale, ascultand muzica buna si lalaind fericita :-).

Gata, ma duc sa fac bagajele- plecam in weekend la Miercurea Ciuc (si ne oprim si in Brasov). Oare reusesc sa il asasinez pe Bu cu WASP in masina, pe drum ???...

No comments: