15 February 2007

2007- viata e interesanta

Uf, traiesc, da. Ia si omul o pauza si A. revine la viata. Cu posturi ca asta - :-) nice one.

Anul acesta se vor transa cateva lucruri clare in viata mea. Si asta nu pentru ca m-a apucat pe mine zelul muncitoresc, ci pentru ca, bizar, "conjunctura e de asa natura" :-). Lucrurile se misca in jurul meu si trebuie sa iau niste decizii care imi vor afecta serios existenta. Atat in plan profesional cat si in plan personal, sunt pusa in fata unor drumuri dintre care trebuie sa aleg. Faza cu "unde ma va duce viata" nu mai tine. Ce mai, pare sa fie un an decisiv.

In plan profesional lucrurile se misca . Apar oferte, momente-cheie... trebuie sa ma gandesc. Mult si serios. E faza aia in care trebuie sa evoluezi, altfel cam mori si eventual o sa regreti toata viata, insa... nu numai ca evolutia asta implica un grad zdravan de risc ci si alegerea unui drum nou, cat mai bun. In ce directie trebuie carmit vaporul???

In plan personal- uf, relatia mea cu Bu trebuie sa evolueze si ea. Next level. And I mean a BIG one. Sa fie varianta a, varianta b sau varianta c, sau o combinatie intre cele trei??? (Mda, stiu ca nimeni n-o sa inteleaga mare lucru si A. o sa-si sparga capul incercand sa descifreze :-)...). Cum sa ma decid??? Ce vreau eu este ce vreau eu, sau cliseele din mine care susura suspect??? Oricum, una dintre variante pare ca se va finaliza oricum, fie singura, fie in combinatie cu celelalte. Si e cea mai drastica, cea care imi va schimba existenta cel mai tare... si, da imi va afecta si viata profesionala asa ca... here we go again. Huh...care era directia buna???

E de bine, e si suspect iar pe alocuri chiar usor scary.

Mda, finalul acestui an o sa fie extreeem de interesant... eu una deja mor de curiozitate. (Un mic hint, ceva? Pot sa dau pe fast forward??? Doar un piiiic...)

No comments: