23 February 2007

Nori gri

... deasupra vietii mele. Sunt gri, prafosi si tulburi. Pfff...

Am lipsit o perioada, cu motive intemeiate:

- am fost bolnava. Big time. Cu frisoane, dureri de muschi, oase, cap si tot ce se mai nimerea. Groaznic.

- broken heart. Mda, in engleza suna mai bine si e mai explicit. Ma simt mizerabil.

- am fost martor in divortul unei persoane dragi. Martor, la tribunal. Divort cu acordul partilor. Am declarat toate cele, pe ei i-a divortat (da, i-a divortat) si eu m-am mai maturizat nitel (daca mai era nevoie, zau asa).

O veste buna, totusi- aici. Si nu va luati dupa special thanks-urile de acolo, va spun eu ca nu ma pot da eroina- desi am vrut :-))

Acestea fiind spuse, ma retrag sa-mi rumeg diversele stari de nefericire. Se presupune ca ar trebui sa revin mai puternica.

3 comments:

Anonymous said...

of, of. scrie
A.

Alina said...

broken heart..da, suna mai bine in engleza, dar sper sa nu te simti mizerabil pentru prea mult timp. Si da, daca te intorci, evident ca va fi stronger. :)What does not kill you...stii tu cum e cu principiul asta :P

Zu said...

I'm back si prefer sa nu mai spun nimic, sa nu cumva sa jinx it... :-)