13 March 2007

Ziua cartitei...

Aproape zilnic trec printr-o intersectie anume, in zona Romana, unde prind cel putin un stop. Si, aproape de fiecare data, un individ se apuca sa-mi spele parbrizul, fara sa ma intrebe daca vreau. Eu refuz, el se milogeste. Mereu. Inevitabil. Jucam jocul asta cam de un an: individul nu s-a schimbat, masina e tot aia, iar eu... well, sunt tot eu. Am ajuns deja sa il urmaresc cu atentie si am tras urmatoarele concluzii/ semne de intrebare:

- individul asta nu are memorie??? Nu invata naibii ca eu sunt "scorpia aia care nu-l lasa"??? Pentru ca nu l-am lasat niciodata sa-mi spele parbrizul. Si in mod evident nu imi floscoteste parbrizul doar ca sa se distreze sau ca sa ma provoace... Hmmm... bad marketing. Omul asta nu recunoaste persoanele/ masinile care trec des prin intersectie- nu isi fidelizeaza "clientii" :-)).

- nu intreaba daca vrei sa-ti spele masina, se arunca direct pe parbrizul tau. Pe mine asta ma omoara: de ce, ma rog, sunt eu obligata sa vreau serviciul tau??? Si face asta cu predilectie la masinele cu tipe singure- la celelalte masini mai face semn, intreband daca vor sa le spele parbrizul. E smecher...se face ca ploua... merge uitandu-se in alta directie... ca si cum nu are deloc treaba cu masina ta :-)...iti evita privirea...pana cand ajunge langa parbriz...si fleosc cu apa cu detergent! Brrr... Sa inteleg ca fac parte din tagma fraierelor prin definitie? Oare care e criteriul: femeile sunt mai vulnerabile sau, dimpotriva, femeile au un suflet mai bun??? Urasc chestia asta. Ma face sa ma simt f. aiurea...

Una peste alta, ma tot gandesc sa-i spun intr-o zi: dom'le, tine-ma naibii minte si ocoleste-mi masina, zau!

5 comments:

Anonymous said...

Are el o simpatie aparte pentru tine :D

Zu said...

:-) ma tem ca simpatia e pentru "vulnerabilitatea" mea, brrrr...

Alina said...

Hmm, urasc tipii de genul asta. Eu ii pandesc, cand se apropie, claxonez si le fac semn ca nu. De cele mai multe ori scap de partea cu targuiala. Dar imi mai trantesc niste detergent pe parbriz...

Anonymous said...

E o "vulnerabilitate" frumoasa. Singura lui vina este o strategie de marketing prost aplicata; oare ii lipseste diversitatea pentru a deveni la randul lui simpatic in ochii tai ? :)

Zu said...

@alina: da, partea cu "trantesc detergent pe parbriz" ma omoara si pe mine.

@alexandru ilie: :-)) touche!

Cum ar fi sa poti alege aroma detergentului sau sa ai tarifare separata pentru spalare parbriz, luneta si geamuri laterale ... si oferte speciale in perioada sarbatorilor, hei, eventual chiar un sticker "parbriz spalat de x, strada y colt cu z, durata: 50 de secunde" ...??? ;-)

Serios vorbind: cat timp cat nu o sa intrebe inainte daca vreau sa-mi spele parbrizul, eu o sa refuz. It's that simple...