24 April 2007

Lalele, lalele...







...de la simfonia lalelelor. Orasul era plin de flori, arata super si, erau o groaza de standuri din toate colturile tarii si chiar din Olanda- cu tot soiul de flori, ghivece, jardiniere... am vazut chiar si un banan !! :-) Trebuie sa recunosc, ma asteptam sa vad muult mai multe lalele, cat mai variate. Lalelele sunt intr-o gama larga de culori, patate, cu petalele "batute", cu varfuri ascutite... tocmai asta ma fascineaza atat de mult la ele, iar aici nu am vazut decat variantele simple, cele mai des intalnite. Insa m-a dumirit o prietena care se pricepe, spunandu-mi ca e logic sa le planteze predominant pe acestea- celelalte soiuri sunt simtitor mai scumpe si, in plus, se fura. Yep, la asta nu ma gandisem.

Mmmmm... nu mi-am cumparat flori doar pentru ca nu mai am loc pentru ele, am deja o groaza insa tot m-am intors cu o jardiniera luunga si cateva seminte de "ceapa pitica", "marghiran", "salvie", "lavanda" si "busuioc purpuriu" (asta suna chiar foarte bine) si mi-am luat farfurii pictate de la Baia Mare, pentru colectia mea (incerc sa-mi cumpar de peste tot unde ajung)- am fost tare incantata sa gasesc ceva nou, si erau asa de frumoase ca nu m-am putut abtine si mi-am luat trei:

1 comment:

Alina said...

Aha, deci ai fost si tu acolo! Fun! Orasul arata intr-adevar superb.