10 April 2007

Sensation

A fost frumos. Nu am facut nimic din ce nu aveam chef sa fac si mi-a placut la nebunie. Fara constrangeri. Mi-am inchis telefonul, usa, computerul si mintea, cu cea mai mare nesimtire. Nu am trimis mesaje-stas-lacrimogene (mesaje pe care oricum nu le inteleg) si nu am raspuns decat la telefoanele celor cu adevarat importanti. Am fost la ai mei la masa, unde s-a adunat tot clanul: de la matusi la nepot si catel. S-au impartit cadouri, iar mama a facut tone de mancare (e incredibila, pe bune!!!) asa ca dupa aceea m-am rostogolit catre casa :-)... si, hei, sunt fericita posesoare a lui Amore mio (un Nokia 7390) :-), primit cadou de la un Bu extrem de dragut (si, da, evident ca il cheama "Amore mio" pentru ca este din colectia L'amour, he he he...).

Si atunci de ce ma simt acum asa de "cu corabiile inecate"??? Revenirea la realitate, brrrr... Fara nici un motiv clar, am un gust amar si imi vine sa fug, sa plec departe...eu cu mine si atat ("Je ne parlerai pas ; je ne penserai rien [...] Et j'irai loin, bien loin" - Sensation de Rimbaud).

No comments: