12 April 2007

Ups

Pentru ca ma doare extrem de tare incheietura mainii drepte am renuntat la tentativele de lucru (anemice, oricum) si am inceput sa caut pe net info suplimentare despre sindromul tunelului carpal. Am cedat nervos inainte sa apuc sa pricep mare lucru insa, ups, nu suna a bine.

De ce nu sunt eu ambidextra??? Pfff... in scoala generala, la romana profesoara ne dicta propozitii in care anumite cuvinte trebuiau scrise cu rosu: in timp ce majoritatea ne chinuiam lasand jos pixul albastru si apucandu-l pe cel rosu, una din colege tinea cate un pix in fiecare mana si scria ba cu dreapta, ba cu stanga... Super cool, tin si acum minte cu cata invidie ma uitam la ea...

Sa ne intelegem, nu vreau sa fi fost stangace, ci ambidextra. Iar potentialul genetic exista la mine in familie dar a facut "tust" peste o generatie: bunica era stangace iar acum Bebel e stangaci... It turns out ca eu sunt dreptace convinsa, incapabila sa scrijelesc macar doua litere cu mana stanga- iese o mazgalitura de toata frumusetea, ce sa mai zic de coordonare in apasarea butoanelor etc. Cel mai simpatic a fost cand am incercat sa intervin pe desenul unui prieten stangaci si am realizat cu stupoare ca hasurase "pe invers", chestie care imi era peste mana- asa ca m-am rezumat la a ii "spune" ce sa faca, altfel riscam sa-i stric desenul....

Ah! Ma doare incheietura. Ma gandesc deja la o chestie de-aia de mana (hmmm... cum naiba ii zice: la glezna e glezniera, la genunchi- genunchiera, la incheietura ce e???). Eeeee, daca eram ambidextra imi luam eu frumusel inca un mouse pentru mana stanga si... cand imi obosea o mana lucram cu cealalta... nice.

No comments: