23 May 2007

Brrrrrrrrrrrrrr

Telefonul meu are personalitate! Sta linistit cu orele bune langa mine, pe birou, si il apuca sa sune isteric taman cand mananc, imi pun castile pe urechi sau plec 5 minute fara sa il iau cu mine (ceea ce se intampla foarte rar). Parca stie ce fac, diabolicul asta mic! Cred ca isi rade in barba foarte incantat cand alerg prin birou dupa el sau ma chinui sa raspund avand-sapte-chestii-in-mana...

Si mai mereu e Bu la telefon. Stie exact cand sa aleaga momentul sa ma sune. Cred ca telefonul meu si Bu au o intelegere secreta... ceva... In definitiv l-am primit cadou de la Bu, nu???

2 comments:

Alina said...

Eu cred ca e o problema cu telefoanele astea! Toate stiu cand nu poti raspunde si fix atunci suna...

Zu said...

Yep, yep, yep. Eu deja ma gandesc sa-i dau si un nume, ca personalitate vad ca are... orice ca sa-i castig bunavointa :-))