08 June 2007

Momente blonde

1. Telefonul lui mama s-a stricat. Suna singur diverse persoane. In special pe mine si pe Bro' (???). Da, m-am cam saturat sa o sun pe mama inapoi sa o intreb de ce m-a cautat si sa fie complet nedumerita ce vreau de la ea, asa ca voi incerca sa-i dau de capat. Insa, pana atunci avem parte de varii evenimente, de genul:

- stau langa mama, vorbind cu ea- telefonul meu afiseaza ca ma suna "Mama". Evident, nu ma suna...
- Bro' vorbeste cu mama la telefon si telefonul lui ii semnaleaza ca are un alt apel in asteptare. Il suna tot mama (???). Da, in timp ce deja vorbeau la telefon.
- azi ma suna mama. Raspund si, mama vioaie imi spune: "Da, da?". "Pai, da" zic eu, "despre ce-i vorba???". Si mama, perfect calma, rosteste urmatoarea propozitie naucitoare:" "Eeeeee... nu te-am sunat eu, telefonul te-a sunat" (??!!!). Tehnologia din ziua de azi si mama...

2. Azi am plimbat o hartie de la un birou la altul. Si ajung la etajul 6, din multele etaje cu birouri ale unei singure firme. Si... cum ma invarteam eu pe acolo, imi pica fisa: birourile directorilor aveau presulet la intrare !!!!! Asa... cate o bucatica de mocheta taiata, ca la apartamentele de blocuri... Pfff...explicatiile merg din sfera "esteticului din ziua de azi" pana la chestii de genul "la director nu se intra oricum: inainte te stergi bine pe picioare".

3. Acum cateva zile, intalnire de gradul 0 intr-o intersectie: trei femei la volan. De zile mari. Erau stadute micute-micute. Eu veneam de pe una luuuunga si ingusta, plina de masini- si vroiam sa fac dreapta. Din dreapta venea un BMW (da, condus tot de o femeie), care vroia sa faca stanga pe straduta mea. Nu, nu era loc sa treaca doua masini una langa alta. Din fata a aparut o alta masina, ceva 4x4, nu retin marca. Da, tot o femeie. Si ea vroia tot pe straduta cu BMW-ul, respectiv sa vireze stanga. Eu nu prea aveam ce sa fac- nu aveam unde sa ma duc, nu puteam sa dau cu spatele (ar fi trebuit sa ma duc pana la capatul stradutei de pe care veneam). M-am dat putin mai lateral si am asteptat ca cele doua sa-mi elibereze si mie drumul, amuzandu-ma de mama focului in fata baletului facut de ele. In special cea cu BMW-ul, care din cand in cand se oprea din rotitul volanului si ofta din toata inima :-)

No comments: