23 August 2007

Bu si Zu- momente

1. I-am luat lui Bu tricouri... Ei bine, unul dintre ele, foarte dragut de altfel, se cam rotunjeste pe burtica lui :-) asa ca Bu statea bosumflat in fata oglinzii. Zice: uite, e fix. Nu e fix, zic eu, trebuie doar sa-l aranjezi un pic. L-am pus sa ridice bratele si am tras de cateva ori usor de tricou sa il largesc. Chestia asta l-a multumit pe Bu, care s-a dus vesel la birou.
Bon... trece ceva timp... spal tricoul, il calc, Bu il imbraca again si vine la mine vioi, intinzand bratele:"Hai, fa chestia aia draguta cu tricoul!!!"

???...:-)

2. Plecam in oras. Ma imbrac... Bu ma vede si zice: "Hmmm... cand ti-ai luat bluza asta, ca nu o stiu...". Nu serios??? Nu, nu o stiu, zice el. Hei, nu numai ca am fost cu ea in Bulgaria, dar am si poze facute de tine in care o purtam :-)!

...

3 comments:

Anonymous said...

Buna Zu. Ai 1 minut pentru un raspuns: http://www.cgavriliu.com/blog/777/ ? :) Multumesc mult anticipat si succese pe toate planurile.

Anonymous said...

Nu stiu cum te-am gasit. Nu conteaza. Esti tare dulce. E ceva addictive in felul in care scri. Imi aduci aminte de She and her cat a lui Makoto Shinkai.

Zu said...

:-) thx