18 September 2007

Pauza

Ce zi... nimic nu a mers in directia normala azi- asa ca am decis sa fac o pauza, sa ma descarc si sa-mi regasesc zen-ul interior.

Ziua mea a inceput cu ceva care m-a nemultumit destul de tare, don't remember ce (long time ago :-)) dar stiu ca am boscorodit de zor pe langa Bu. Dupa care am plecat cu Bu catre office. Pe drum ne-a taiat fata urat de tot o Dacie in timp ce o tanti politista se uita tulbure in zare. As in "fara griji in viata". Nici nu am avut timp sa incep sa ma indignez, ca pe langa noi a trecut si politistul doi, calare pe motoreta si care, ce chestie, nimica-nimicuta nu vazuse... Deja am inceput sa boscorodesc, cand a aparut in stanga lui Bu ditamai masina de politie cu trei bucati politisti in interior. Spooky. Si astia erau perfect linistiti. Basca, au schimbat vro' doua benzi fara sa semnalizeze, moment in care am inceput sa gesticulez iritata, explicandu-i situatia lui Bu. In secunda doi, trei capete de politisti se holbau la mine cum gesticulam inspre masina lor. Na, ca asta au vazut... Foarte bine, sa vada.

Plecasem de acasa cu mare chef de lucru in mine. Pfff, si ce, am apucat sa fac ceva??? A sunat telefonul in draci, ceva de groaza, inchideam si iar suna altul , am simtit ca imi explodeaza capul... incredibil, incredibil. Ca... ati dat BT-ul, da am dat BT-ul, unde ca eu nu-l vad, pai uita-te bine acolo, nu este, ba da, este, ok... sau ce ai facut tu luna trecuta, pai aia-aia-aia, nu ca la mine nu apare, pai hai sa vedem aia-aia si aia... sau hei, cum facem noi chestia aia, hai sa vorbim putin despre asta... sau, uite detaliile pentru paletul ala, bon, asa ca a trebuit sa sunt si eu mai departe sa discut detaliile... sau, ultima faza... ma suna o tipa: "buna ziua, buna ziua, sunt de la fima x, noi lucram cu fima y si ei au nevoie de macheta cutare-cutare editabila, puteti sa ne-o dati? da, pot, e ok, haideti sa vedem cum. pai un ftp e bun? e bun, dati-mi datele. pai le trimit eu pe mail. perfect asa. si va rog sa puneti si varianta landscape si pe cea portrait. ok, gata, astept mail-ul si pun pe ftp". Inchid telefonul, stau doua secunde, suna again: "buna ziua, buna ziua. sunt de la firma y, am telefonul dvs. de la firma x. ok... avem si noi nevoie de macheta cutare-cutare. da, stiu. pai... puteti sa ne-o dati? da... (deja aveam senzatia ca toata conversatia se repeta). cum sa facem- va trimit un sofer dupa cd? pai nu era vorba de ftp? ba da, va trimit acum datele... ok, bine, astept atunci (de ce ma sunase, pana la urma???)". bon, vine mail-ul cu ftp-ul, incep sa... cand, ce chestie, suna telefonul: "buna ziua, tot eu sunt, va trimit in 15 min. soferul dupa cd. Ha??? pai ftp-ul??? A, e mai rapid cu masina. (nu serios??? bai, eu am treaba de nu-mi vad capul si suna telefoanele in draci pe aici, decideti-va ca nu am timp si stare de de-astea). bon, cd sa fie, ma apuc sa il scriu". Inchid, dau sa caut un cd... suna again: "va rog sa ne dati si landscape si portrait" Bine, bine, numai lasati-ma cinci minute sa respir. Asaa.. n-am gasit cd, am gasit un dvd, asta este, nici nu am apucat bine sa-l pun la scris ca iar suna telefonul: "buna ziua, sunt soferul de la firma y, am ajuns". Baiiiii, zau asa, stai putintel acolo pe fundul tau ca vin acusica, daca nu cumva fac implozie intre timp...

Si uite asa am tinut-o toata ziua, si zau ca vroiam/ trebuia/ aveam chef sa lucrez, iar acum cheful meu s-a dus pe coclauri si si si zen-ul meu s-a carat, se vede treaba ca s-a sictirit si el, iar energiile mele pozitive s-au plictisit sa mai fie pozitive si au decis sa devina negative...of, si da, m-am gandit si eu sa-mi inchid telefonul dar era deja prea tarziu... toate cele de mai sus legate de starea mea de bine se carasera deja in cele patru zari...si acum am ramas doar cu turma de pitici care face tropa-tropa pe creierul meu.

2 comments:

Anonymous said...

Ai un super stil de a te descarca (adica moi rade singura in birou :P). Sorry ca ai avut o zi nasoala. A mea a inceput bine si apoi a luat-o razna. Nu a fost o zi rea, ci doar una nebuna :)

Zu said...

:-)) thx.
S-a dovedit ca nu e o saptamana prea grozava... cred ca e vremea de vina si un inceput de gripa... Dar the big picture looks good.