10 October 2007

Days of our lives

I'm in such a good mood today... Am redescoperit Guano Apes si imi zdrangane rau in cap. Sunt plina de energie, in jurul meu lumea se agita in draci, e nervoasa, hell, ma astept ca in curand sa si zboare chestii pe aici, iar eu stau cu castile pe urechi si batai din cap :D.

Asaaaa... ideea e ca pe motiv de fosgaiala generala nu pot sa lucrez asa ca m-am gandit sa mai destelenesc lucrurile prin blog- in ultimul timp n-am prea avut timp sa ma gandesc la scris chestiuni serioase. Cica sunt ocupata. Dar nu stiu nici eu prea bine ce fac pentru ca pe moment imi aman intalnirile (tocmai am amanat-o pe cea de ieri pentru azi si pe cea de maine pentru sambata :-)) iar teancul de cutii din hol nu pare sa scada. Concret:

- aproape ca am amenajat biroul! Esteeee... mai am de pus perdeaua si de cumparat covorul si lustra. Evident ca birourile vechi sunt proptite in mijlocul casei, ca sa avem noi ce ocoli (o sa vina cineva sa le ia, nobody knows when). Evident ca lucrurile din birou s-au conformat principiului general al expansiunii, adica, odata scoase de pe unde erau varate si-au dublat in mod miraculos volumul...

- plec in concediu! Sigur, sigur, la nisip, soare, palmieri si forme piramidale :-) Mama, adica, deci, o sa fac toooone de poze! Howgh!

- Bro' este un mic geniu tehnic care mi-a pus luminite dragute in birou si mi-a facut faxul sa mearga (treaba seriasa, de mufe cu doua sau patru cabluri, intre care nu exista comunicare)

- Bu este un mic geniu creativ pasibil de alte premii

- agat tipi la sala. No kidding. Cand mergeam linistita pe banda m-am trezit cu un tip care tot facea conversatie cu mine. Cred ca l-a impresionat programul pe care mutasem tv-ul: un documentar despre crime in Irak. Foarte girl-like :-))... Pfff, tot eu sunt si cea care pedaleaza la bicicleta si citeste :-)...

- mi-am recuperat "Ma numesc Rosu"- Pamuk. Doar ca acum citesc "Dans, dans, dans"- Murakami. Asta cand nu montez/ mut mobila.

- catinel, catinel, incepem sa ne aniversam. Bu si cu mine :-). A, nu, nu de-alea cu anii de relatie, nu, noi avem treaba cu zilele de nastere, care sunt foarte apropiate.

- mai fac ceva? Mda: display-uri, packaging si insert in reviste.

- si? Clatite.

No comments: