09 October 2007

Nostalgii

E sfarsit de an si la mine se termina in tromba. Desi... daca ma gandesc bine, va reincepe tot in tomba, dar despre asta vorbim alta data. Pe moment in capul meu se invart de-a valma proiecte, plati, concediu, pensii obligatorii sau facultative, intalniri, covoare, lustre, perdele, faxuri si gunoaie, multe gunoaie (de aruncat, evident). Liste, listute, se insira tacticoase pana undeva catre linia orizontului.

Culmea e ca ma simt bine in pielea mea. Hei, e si normal, imi place sa organizez lucruri... sunt pe val in tot haosul asta- pentru mine e adrenalina pura :-)!!!

Anyway, am revazut Pretty Woman la tv. Pe langa faptul ca mi-a umplut placut o seara in care nu vroiam decat sa stau linistita pe canapea... (of, da, reamenajarea biroului implica si scoaterea si organizarea tonelor de hartii varate bine-bine in birourile vechi, damn')... in fine, dupa cum spuneam, pe langa faptul ca m-a distrat mi-a amintit de Roxette. Pe care ii ascultam. Si imi si placeau :-) (hmmm... cred ca primisem si o caseta de la Bro'...).

Asa ca azi am dat un quick search, in amintirea vremurilor de-altadat'. Here it goes:

Spending my time (favorita mea- nice lyrics)

It must have been love (cauza nostalgiilor mele)

How do you do (f. vesel refren)

Joyride

Listen to your heart (clasica deja)

Dangerous

Fading like a flower

Wish I could fly

Milk, toast and honey

No comments: