17 October 2007

Paragina

Blogul meu (care oricum suferea de ceva decaderi lately) va intra intr-o perioada de relativa paragina pe motiv de:

- intrat in concediu (niceeeeeeeee)
- terminat lucrari inainte de plecare (pfff)
- mers la coafor (eeeeeeeeeee)
- mers la shopping (uuuuuuuuuuuu)
- dat party mare (woooooooooooow)
- aniversare (a meaaaaaaaaaaaaaa!!!!)
- plecat in ... tadaaam: Egipt (pramide, soare- o nebunie!!!)

:-) me happy. In fine, me furious, actually pentru ca m-a enervat una la telefon de mooor si imi vine sa ma sui pe tavan si vai ce m-a stresat, aberanta si vorbind aiurea, asa de tare incat am ajuns sa ma intreb daca sunt eu zdravana la cap sau nu si l-am sunat pe Bu pentru confirmare si descarcare, da' mi-a zis sa stau linistita ca si pe el il sunase inainte si il enervase tare-tare!!! :-)) Si Bu se enerveaza ceva mai greu decat mine...

Anyway... in ultima mea zi inainte de concediu: am fost la banca... de dimineata m-am gasit cu Bro' care umbla bezmetic sa-si duca pantalonii la croitor dar habar nu avea ca trebe' sa te duci cu fermoarul propriu, asa ca l-am deturnat si l-am trimis inainte la mercerie... l-am adunat pe Bu din pat si l-am trimis la office, explicandu-i variate lucruri despre cum nu se asorteaza pantalonii cei noi cu puloverul gri... am bagat rufe la spalat... m-am certat cu femeia-sucita-rau-rau si acum ma duc s-o interceptez pe mama prin oras.

Si maine: my birthday!!! No kidding. Astept felicitari, cadouri si tratament de regina... hehehe... ;-)

No comments: