23 November 2007

Bu si Zu...

Well, blogul meu este usor suspendat insa asta nu inseamna ca Bu si Zu se plictisesc... No way:

1. Dialog pe messenger, Zu foarte ocupata, Bu vorbind despre mai multe lucruri deodata. Basic, Bu trebuia sa downloadeze ceva de pe ftp pentru Zu. Si da, evident ca am intervenit asupra dialogului pt a ascunde ceva nume.

Bu: a vb o ora
Bu: la tel
Zu: despre?
Bu: despre "x"
Bu: cum inchid
Bu: ftp-ul?
Zu: inchizi fereastra
Bu: ...
Bu: care?
Zu: cu ftp
Bu: :-)
Bu: am crezut ca ai lasat fereastra in buc deschisa
Zu: :-))
Zu: avem un dialog naucitor
Bu: :-))

2. Azi de dimineata. Exact cand ne imbracam sa iesim din casa am inceput sa-l bat la cap sa duca gunoiul, asa ca a inceput sa ma tachineze: "esti o terorista!". Eu aveam treaba intr-o parte a casei, el in cealalta, asa ca vorbeam destul de tare... si el, foarte incantat, a continuat explicandu-mi: "esti o terorista mica... terorista mica ce esti" asa ca mi-am intrat in rol si l-am amenintat ca ii torn laptele batut in cap. Moment in care am iesit pe usa grabiti si am dat nas in nas cu vecina noastra, o batranica simpatica si linistita... care astepta liftul si precis auzise cum ne complimentam noi de dimineata :-))...

3. Tot azi. Am mers impreuna cu metroul. Si cum tropaduiam noi catre statia de metrou, eu vioaie, el sobru, Bu zice:

- Nu e bine cum mergi. Trebuie sa mergem impreuna. Sa mergem ca un grup...
- ????
- Da, nu sa merg eu langa tine si tu sa te balangani...
- ... sa ce???
- ... te balangani...
- :-))

Dupa inca cinci minute de mers... Bu, pe un ton preocupat:
- Uite, vezi??!! Iar te balangani...

2 comments:

Anonymous said...

Mai, sunteti asa de amuzanti! Ma intreb cam cum trebuie sa fie o zi cu voi :) Oare supravietuieste cineva la atata ras?

Zu said...

cand ma gandesc la relatia noastra, well, prima chestie care imi vine in minte este "cu siguranta nu ne plictisim" :-)