18 December 2007

About Bu si Zu

Bu si cu mine suntem logoditi. De acum doi ani, cand mi-a dat un inel si m-a cerut de la tata (!!!) si, well, eu am zis da, asa ca presupun ca suntem logoditi. Inelul nu il port, pentru ca nu simt nevoia iar cu casatoria... atunci ne-am ambalat nitel la ideea unei nunti dar dupa ce am fost la cateva targuri si am facut diabet instantaneu la vederea atator volanase si fundite (bietul Bu a cedat nervos) si dupa ce am vazut ce bataie de cap inseamna organizarea unei nunti intre doua orase si doua religii... am tot abandonat/ reluat/ abandonat ideea... Dar, well, pana la urma tot o sa ne casatorim.

In februarie

... 2008.

No kidding :-).

3 comments:

Alina said...

Aha, so you finally did it :);)

Congrats, Zu, abia astept sa vad ce iese din toata munca ta organizatorica :)

Andreea Demirgian said...

wow! felicitari! sa faceti poze multe, multe!

Zu said...

Multumesc, multumesc... revin cu detalii cat de curand (evident ca nu lipsesc evenimentele :-))