04 December 2007

Asaaaaaaaaaaaa...

... sa purcedem la curatenie, pffff, pfff, sa scuturam putin praful pe-aici , sa ne dezmortim si sa tastam.

Turns out ca me like my blog, kind of still need it, dar rebranding required. Astfel incat acum purced la curatenie. Si ma tot gandesc:

- sa fac categorii sau cum-se-cheama-alea... Vad ca anumite tipuri de post se repeta: de ex "lecturi", sau "Bu si Zu", asa ca pare o idee buna. Acum trebuie doar sa ma dumiresc cum se fac si cum se pun la posturile anterioare :D

- sa inaugurez doua noi categorii (ma mai gandesc la asta...)

- sa fac la loc sa se vada diversi smile pentru ca eu scriu mult folosindu-i si, hei, chestia asta ma caracterizeaza. Da, normal ca am uitat cum am facut asta data trecuta, trebuie sa-mi aduc aminte...

- sa fac o zona cu "ultimele comentarii postate"- nu, habar nu am sa fac asta :-)

- sa umblu putin la header- nimic major, poate doar sa modific putin fundalul... pfff, nu, nici asta nu stiu sa fac :-)

Mda, declar curatenia lansata. Sper doar sa nu-mi arunc blogul in aer taman cand m-am hotarat sa-l pastrez :-))

P.S.: did I tell u ca blogul meu a facut un an???? :P

5 comments:

Alina said...

uuu, happy blogiversary! :D

Ce blogger ai, vechi sau nou? Daca e nou, ai acolo etichete/labels pt categoriile alea de posturi. Daca ai vechi, schimba cu nou :)) Tot template-ul e editabil. Daca e bloggerul nou, e simplu de schimbat. Daca e vechi, it tre codul html al culorii. :D

Promit o lectie gratuita next time we see eachother :P

Anonymous said...

Inteleapta decizie! Atata timp cat ai decis sa scrii in continuare, am de gand sa ma mai "injectez" cu blogul tau aproape in fiecare zi (n-am timp s-o fac chiar zi de zi). Nici nu stii ce reconfortant este pentru cineva sa citeasca "firescul" scris atat de firesc...

P.S. Insist sa raman "anonynus" pt. ca sunt singura pe-aici de genul. :D
Te pup pe fruntea aia desteapta!

Zu said...

@ alina: Deja m-am pierdut, nu inteleg de ce nu se vad etichetele la posturi...

@ anonymous: Pfff, ce pot EU sa spun despre "fruntea mea desteapta" si despre " firescul scris atat de firesc"... nu imi vine sa te contrazic, nu??? (desi, well, din unghiul meu fruntea e usor mai banala si firescul e viata mea agitata de zi cu zi- asa cum o percep eu :-))
In rest, nu voi insista sa iesi din anonimat, doar ca... e usor ciudat, am senzatia ca ne cunoastem in viata reala (???)...

Anonymous said...

Pai da, that's the idea! Tu nu tre sa comentezi ce zic io de fruntea ta, ca n-ai tu treaba, iar faptul ca firescul exista din punctul meu de vedere, inseamna ca or fi niste similitudini evidente pe undeva... Un lucru insa este cert: din pacate, nu ne cunoastem in viata reala. Asa ca stai linistita, n-am scopuri ascunse, nu te urmaresc si nu-s dementa. :o) Sunt doar dusa cu capu' si m-am protapit in blogul tau pe care am lipit un 'actipild' pe care scrie 'INGHETATA'.
Oare mi s-o fi racit omleta aia?
See ya!

Zu said...

@anonymous: ok, facem armistitiu privitor la fruntea mea :-)- after all... daca e vorba de similitudini "evidente" inseamna ca avem destule de dezbatut :-))