07 December 2007

Cum si-a cumparat tata televizor...

... mai precis "de ce si-a luat tata televizor" :D...

Totul a inceput (si s-a terminat) intr-o vineri, cand tata m-a sunat sa intrebe ceva de genul: "eu pot sa vad pe laptop, la munte, filmarile de pe camera???". Eu, in rolul de odrasla inteligenta, am stiut imediat la ce se refera: are o camera video digitala si vrea sa faca la munte cumva sa vada doata lumea imaginile din ultima vacanta. Asa ca, bon, i-am raspuns lui tata ca nu, nu cred ca poti pune pe laptop pt ca nu ai placa video de nu-stiu-care si programele necesare ca sa poti vedea cele 6 sau 9 ore de filmare, insa, zic eu (lovita de inspiratie fix in moalele capului) de ce nu pui pe televizor??? (uitand complet ca la munte exista un televizor din cele mai antice posibile, cu o cutie maaare-mare, imbracata in ceva ce aduce a lemn si care masinarie nu cred ca are habar de era digitala si conexiunile cu o camera video :D).

Atat a trebuit sa zic si ideea a incoltit deja in capul lui tata, care a inceput sa studieze problema. Well, ai mei erau deja pe drumul spre munte iar noi taman plecam (adica echipa completa: Bu, Bro', Bebel si eu). Dar asta nu l-a impiedicat. S-a oprit cu mama la Selgros dar nu s-a putut invarti prea mult pentru ca, de, era cu catelul in masina. Plus ca nu avea cu cine sa se sfatuiasca, adica lipseam noi :-). Dar nici asta nu l-a impiedicat, nu, nu. Ne-a sunat sa nu-care-cumva sa trecem de Ploiesti, a dus-o pe mama la munte si s-a intors sa ne intercepteze la Ploiesti- Selgros, sa luam televizor!!!! :-)) Pfff, evident ca masina noastra s-a socat ca ce-i veni lui tata, de unde pana unde televizor si ce-i cu graba asta... doar eu stateam cuminte-cumintica, simtindu-ma cu musca pe caciula :-))...

Booon. Ne intalnim la punctul strategic cu tata si purcedem la cocotat copil in carucior si analizat televizoare. Analize peste analize, dimensiuni, mufe, rezolutie, chestii... tata are stilul de a se suci si invarti de n ori pana cand cumpara ceva (mda, si eu l-am mostenit dar, hei, cand luam ceva e cea mai buna alegere :-)) ) asa ca, incetisor- incetisor fiecare am taiat-o in alta directie. Mai intai am taiat-o eu, catre raionul de lenjerie, holbandu-ma cu sarg la toate maieutele de pe-acolo si well, ma mai intorcem din cand in cand la baza, sa vad ce fac, doar ca faceau cam tot aia asa ca finally am reusit chiar sa-mi si aleg doua maieute, cand, stupoare, la o noua intoarcere la raionul tv decopar ca tata se cam dumirise care era treaba cu televizoarele si se mutase la masini de spalat!!! Uuuuuuuu, weird, da, e adevarat ca mama zicea ceva de faptul ca ar vrea o masina de spalat la munte, dar tata se declarase clar contra... Boooon, m-am reorientat rapid, am vazut ca treburile sunt serioase, tata deja cauta un "raspandac" sa-l intrebe diverse, asa ca l-am inhatat de o aripa pe Bu si am plecat sa-i cautam si lui ceva. Atata mi-a trebuit. Bu a vazut hainute, a probat cam patru perechi de pantaloni... si-a luat doua, a mai agatat si un pulover din zbor... iar cand s-a uitat pofticios si la pantofi am decis ca e cazul sa-l cautam pe tata. Intre timp cedase nervos si Bro' asa ca l-am gasit pe tata plimband o masina de spalat si un televizor, cautandu-ne.

Am recuperat trupa completa, televizorul, masina de spalat (ooo, da), hainele mele (:-)), hainele lui Bu (pfff), noua jucarie pentru Bebel (pai da, normal ca s-a proptit la raionul de jucarii)... am realizat cu stupoare ca trecusera trei ore si era deja opt seara, ne-am grabit sa cocotam inventiile in masina (alta distractie :-)) si repede-repede la munte, unde mama deja se invartea in cerc nestiind ce facem noi atata timp. Avea ea multe de zis, insa s-a blocat cand a vazut si masina de spalat :-))- ea credea ca ideea achizitionarii unui televizor asaaaa, cam la 5 ore dupa ce incepi macar sa te gandesti la asta, era suficient de ciudata insa, well, tata i-a facut o surpriza si i-a adus si o masina de spalat la usa ... (astfel incat ne-am petrecut urmatoarea zi in discutii de genul "unde sa montam noi masina de spalat", dar asta e deja o alta poveste :-))).

No comments: