05 December 2007

Etichete, etichetute

First, I must say ca am ramas cu gura cascata cand am citit acest post. Oooooo, ce mai pot sa spun, e scris totul acolo, suna tare frumos, m-am simtit tare bine si... pfff, multumesc.

Second, etichetez. Cum ce? Posturi... Adica mosmondesc la blog... (nu, inca nu l-am aruncat in aer).

Third, lucrez. Mult si nu-mi sta mintea la asta. imi sta la altceva despre care o sa vorbesc in cele din urma dar inca nu, pentru ca daca incep sa povestesc... nu ma mai opresc :-). Sunt usor obosita, e final de an si toata s-au adunat, am multe pe cap, calculez bani si alte de-astea. Plus ca in fiecare seara ma vad cu cineva, e ceva de groaza, nici nu apuc sa mai stau si eu linistita sa spal rufe si alte de-astea. Ieri am fost la ai mei. Cu Bro' si Bu... Am ras cu lacrimi. Mama si tata erau in mare forma, a fost o chiraiala si o hahaiala ceva de groaza, vorbeam cu totii, fiecare trantea cate o replica amuzanta, catelul se agita... eu vroiam sa explic ceva important, Bu si Bro' vorbeau intre ei, eu ma strambam, mama radea, tata afisa o figura serioasa si imi spunea ca "eu te ascult" :-))... Bu zicea ceva, mama ii raspundea in gluma, el o lua in serios si ii cerea detalii suplimentare, noi ne tavaleam pe jos de ras... a fost o nebunie generala.

Acum urmeaza Mos Nicolae. :-) Ma duc sa fac ceva cumparaturi... sa iau niste dulciuri??? Mmmmmm... Apoi ma vad cu o prietena care imi aduce cosmetice si geluri de dus Bourjois :D. Oh, me happy.

No comments: