13 December 2007

O noua zi

Azi m-am rostogolit din pat pe la 8.00 pentru ca m-am trezit cu Bro' la usa. Care fusese la piscina si era vioi (??? did I tell u ca era 8 dimineata ???), spre deosebire de mine... asa ca a turuit vesel cam juma' de ora pana cand am reusit si eu sa-mi deschid ochii complet. Mi-a povestit despre evenimentul la care fusese aseara: o lansare de intrerupatoare de lux (:D! no kidding).

So, in cinstea fratilor in general, si a fratelui meu in particular, here we go, un citat din Mananca-ma:

"Izbucnesc in ras. Fratele meu clipeste si redevine el insusi [...]. Cand ne intalnim dupa mult timp, cand ne lipim din nou existentele, ca doua jumatati ale inelului femecat, timpul nu mai curge. Reluam atunci, cufundati in nectarul prezentei noastre comune, sirul intreg al intamplarilor pe care le-am trait impreuna. Varsta biberonului sta alaturi de cea a tigarii, capatam pansamente in loc de plasturi, putem sa pronuntam tata si mama, cuvinte care, altfel, ne sunt interzise. Ne intalnim pe terenul de joaca unde suntem doar doi frati, teren nelamurit si pe care nimeni nu-l banuieste ascuns dincolo de zidul unde se afla straturile valurite si atent colorate ale obligatiilor sociale. Pe teren, toate sunt la locul lor [...]. Cateodata, ne simtim tare bine aici: in serile cu foc de tabara, ne adapostim in lumina ce deseneaza un iglu de aur in jurul tamplelor, si lumea de-afara nu ne mai poate atinge. Hranim focul cu ramurele care nu-s decat amintirile noastre impreuna si glumele care ne fac sa radem doar pe noi. [...] Alteori, insa, ne simtim tare rau: pamantul e uscat, ne intra praful in ochi, n-ai unde sa te asezi fiindca e plin de ciulini, fumul miroase a tutun rece, iar cel din fata ta are un chip strain. Iti spui c-ai imbatranit si trantesti in urma poarta secreta din zid."

No comments: