16 January 2008

1, 2, 3

1. Mi-am luat pantofi albi pentru nunta. Esteeee!!!!!

2. Mi-a expirat permisul de conducere. Hate it. Nu mai pot conduce, brrr. Trebuie sa-mi fac analize pentru un nou permis. Trebuie sa-mi fac analize si pentru nunta. Nu m-am prins cand trebuie sa le fac pe cele pentru nunta si daca sunt identice cu cele pentru permis, ca sa impusc doi iepuri dintr-un foc. Si ce fac? Imi fac un permis nou acum si inca unul dupa nunta, ca doar imi schimb numele, sau stau fara permis pana dupa nunta???? O luna??!!!!

(Bu zice sa merg fara permis si daca ma opreste un politist sa zic "zaaaaau??? vai, a expirat!!! nu stiam..." si "sa clipesc de doua ori din ochii aia albastri":P)

3. Cineva sa se indure de sufletul meu si sa-mi explice si mie unde a plecat Dr. House de la AXN si ce tot face la TVR???? Nu de alta, dar la AXN a fost in fiecare seara si acum a disparut brusc iar la TVR era doar martea si acum a aparut si luni. M-am ametit si site-urile acestor televiziuni nu par capabile sa-mi raspunda la o intrebare simpla: cand difuzati Dr. House???

2 comments:

Anonymous said...

Probabil ca la AXN s-a terminat seria :) Eu am vazut deja vreo 2 serii si ceva...Astept cu nerabdare sa apara urmatorul episod. Daaa, torrents rule!

Zu said...

Cand ma adun de pe drumuri te bat la cap, poate mai facem o tranzactie de seriale :-)) ...