28 February 2008

After the wedding

So, here I am, wearing a ring on my finger and having a different name :P...

A fost super, m-am simtit grozav, la sfarsit ma dureau picioarele de mureaaaam- a doua zi mergeam ca o ratusca :-), totul a trecut extrem de rapid, nu, nu am fost stresata, da, am fost furata si dusa in Fire si da, Bu a trebuit sa prezinte un moment artistic pentru a ma recupera (a cantat, ajutat insa de nasi si de sora lui :D), sunt extrem de curioasa sa vad pozele si filmarile, ooo, si sa aud barfele... dar toate astea cand ma intorc din mirobolanta luna= saptamana de miere- care incepe maine :-)...

7 comments:

Andreea Demirgian said...

Felicitari, Zu si Bu! Casa de piatra.

Anonymous said...

Felicitari si sa aveti parte numai de fericire!
astept foooaaarte curioasa pozele.

ce bine ca ai scapat. eu mai am cateva luni de ateptat.

Anonymous said...

Felicitari, Zu si Bu! Casa de piatra si iubiti-va mult!!!
ps:am descoperit de putin timp blogul tau , dar am citit toate insemnarile. imi place tare mult cum scrii:)

Carina said...

Casa de piatra :) Unde petreceti saptamana/luna de miere? :P

Unknown said...

Casa de piatra, copii cand si cati va doriti, mult noroc si viata lunga! Dumnezeu sa va fie aproape si sa va binecuvanteze pe amandoi! Felicitari scumpo!
Ma bucur ca nunta a iesit asa cum trebuia, ca te-ai simtit bine si ca esti fericita. Astept cu nerabdare sa ne povestesti cum a fost cu bisericile/biserica, pana la urma.
Scuze, n-am mai aparut de multa vreme... S-au intamplat atat de multe si de-o parte si de alta...

Sper sa va intoarceti trei! :o)

Te imbratisez cu mult drag,
Andreea (ex. Anonymus)

IRN said...

Felicitari! Astept infri-/transfigurata amanuntele "tehnice" :)).

Zu said...

Multumesc pentru toate urarile, m-au facut sa ma simt tare bine la intoarcerea din luna de miere :-)). Raspunsurile pe scurt: sunt happy, am fost in Austria, la ski, ma bucur sa descopar ca am cititori noi sau ca cei vechi au revenit, keep in touch, pls si, well, o sa incerc sa dau mai multe detalii in urmatoarele posturi :-)