04 February 2008

Corespondenta la cel mai inalt nivel

De cand mi-am pus adresa de mail in blog mi-au scris, pe rand, Mr. Jamila Baki, Mr. Karim Razak, Mr. Sediq Idrissa, Mr. Rahim Ahmed, Mr. Mustafa Mumuni, Mr. Kindo Ousmane, Mrs. Alimatou Ouedraogo, Mr. Henry Lukas, Mr. James Nelson, Mr. Chris si Mr. Shamsudin Ahmed. Cu totii ocupa functii importante in Bank of Africa din Burkina-Faso. Se pare ca aceste distinse persoane sunt usor agitate din cauza contului unui client care a murit fara a avea mostenitori. Ciudat lucru, nu este vorba despre aceeasi persoana, pesemne ca mor multi clienti la Bank of Africa. Anyway, cu totii se bazeaza pe mine sa ii ajut sa transfere diverse sume foarte mari din acest cont in afara tarii.

Ma simt extrem de magulita. Trebuie ca sunt o persoana foarte importanta pentru ei, daca m-au contactat. Doar ca acum am o decizie grea in fata: in mod evident nu ii pot ajuta pe toti... Va trebui sa ii informez ca, in urma unei analize aprofundate a situatiilor in care se afla, urmeaza sa fac o alegere responsabila.

3 comments:

Cristina said...

vazand situatia din Kenya...e de inteles ca saracii sunt in cautare de mostenitori valizi :)

in rest, de aici din blogosfera, spor la pregatiri. Suntem in aceeasi situatie ... pregatiri! dar eu mai am timp!

Zu said...

Thx, eu mai am foarte putin... brrrr :-).

Anonymous said...

e-mail-ul meu e diauwe@yahoo.com. Te rog sa imi zici tot ce shtii legat de Mr. Henry Lukas. Multumesc.