11 February 2008

Valentine's Day



14 februarie e Valentine's Day, nu? Mi-a picat si mie fisa cand am vazut capsunile (da, sunt capsuni, invelite in ciocolata!!!) si m-am imbolnavit instantaneu. Brusc, imi place Valentine's Day de mor :D.

In general nu imi place Valentine's Day si totusi imi place. Nu e clar, nu? Femeile astea... :-)).

Well, de Valentine's Day ne cam iubim "la comanda"... strazile sunt pline de cupluri (se umbla numai "cate doi" in ziua aia) tinandu-se frumos de manuta... ele sunt toate cu o privire sfioasa, aranjate foc si cu una bucata trandafir rosu la purtator... of, of, of... iar eu urasc spiritul de turma, cum sa fac eu ce face toata lumea??? Pai mie daca imi ordoni sa ma duc la dreapta, numai de-a dracu' ma uit fix in ochii tai si ma rotesc pe calcaie in directia stanga :-)... cum sa fac eu ceva la comanda???

Si, apoi, ce sarbatorim noi de Valentine's Day? Nu sunt sigura ca inteleg... de obicei o sarbatoare se tine la o zi fixa pentru ca in acea zi s-a intampplat un anumit lucru (Invierea, aniversarea cuiva, casatoria altuia, whatever...) insa ce sarbatorim pe 14 februarie? Iubirea? Cui??? Asaaaa... in general???? Si care-i legatura cu mine??? Cu iubirea me speciala, cu prietenul ASTA si nu cu ALA??? Trebuie sa-mi aduc aminte ca-l iubesc si de ce, hodoronca tronca, ma trezesc dimineata si hei, asta e in programul zilei, da-i bataie Zu, hai, cauta-ti sentimentele bune si afiseaza o privire roz bombon in directia lui Bu. A! Te-ai certat cu el ieri??? Who cares, moarta-coapta azi il iubesti!!!! (si doar ti-am mai spus ca in februarie trebuie sa eviti certurile, ca sa nu ajungi in situatii de genul acesta, damn').

Iata de ce nu sunt prea mare fan Valentine's Day. Si cam uit mereu de ea. Dar cred ca e si buna, pentru ca orice prilej sa te gandesti la cei dragi e bun, in lumea asta nebuna in care traim. Si daca marea majoritate vor sa se scufunde in fericire si iubire, va bene, cu atat mai bine. Si mie oricum imi place de mooor sa fiu rasfatata si Bu trebuie, musai sa ma bage in seama cumva dragut in ziua aia, ca doar saracul e barbat si, ca orice barbat, stie ca furiile supreme se vor napusti asupra lui daca nu aduce macar o floare :P, so, cu atat mai bine pentru mine ;-)...

P.S. Pe 14 februarie am programata proba la rochia de mireasa :-))

No comments: