26 March 2008

Bu, Zu si un caine cu trei picioare

Faza 1: Bu zi Zu vor sa mearga la film. Bu o convinge cu greu pe Zu sa vina sa il ia cu masina :D dar, well, Zu e fata buna, asa ca se imbraca si purcede catre masina.

Faza 2: Apare un catel cu trei picioare care sare pe Zu. La propriu. Si o trage de haine. La propriu. Nu, Zu nu stie daca urmeaza sa fie mancare pentru cainele care se sprijina nonsalant pe soldul ei (statea in doua labe) si caruia ii cam simte dintii prin blugi cand o apuca de haina sau respectivul doar are o idee usor mai tulbure despre notiunea de "joaca", insa descopera cu stupoare ca daca merge, cainele sare pe ea, daca sta, cainele sta si el. Concluzia: inainte nu se mai poate, sa o iau inapoi... neeeeee, the same thing, ramane statul pe loc.

Faza 3: Pe strada e bezna. Nimeni. Doar Zu, poptita in mijlocul drumului, cu un caine la picioare, cu un telefon in mana si o voce disperata: Bu, vino repedeeee ca nu stiu ce vrea de la mine dar nu ma lasa in pace!!!!!!!!!!!!!

Faza 4: Alarmat, Bu decoleaza catre Zu, in timp ce Zu continua sa stea in mijlocul strazii pustii cu un catel la picioare. Catelul e teribil de incantat de situatie. Zu nu.

Faza 5: Mai apar doi cateli. Zu se inverzeste. Cei trei catei incep sa se fugareasca in jurul unei masini, moment in care Zu se tupileaza afara din scena...

Have I been scared??? Oooooooooooo da, desi am caine si in general nu mi-e frica de caini. Dar... this time... am murit de frica: eram singura in mijlocul unei strazi intunecoase, cu catelul asta nebun care tot insista sa sara pe mine si sa ma traga de haine cu dintii.

Da, si eu credeam in faza aia cu "un caine nu te musca decat daca ii dai un motiv", asta pana cand m-am intalnit cu "celebrul catel negru de la Arte", cu care se pare ca mai toata lumea a avut aventuri. Eu doar am trecut pe langa el, in timp ce zacea bine-mersi la soare. Vorbeam cu un prieten si imi vedeam de ale mele, cand pur si simplu a sarit sa ma muste de mana (pe care o tineam in buzunarul hainei de iarna). Norocul meu: cel cu care eram m-a tras la o parte la timp si cainele a muscat doar buzunarul... De atunci am invatat si faza cu "unii caini sunt inraiti de cum s-au purtat alti oameni cu ei, so beware".

No comments: