07 April 2008

Nervi

Nu se leaga. Vreau sa fiu draguta si imi iese scarboasa. Pentru ca nu mai am rabdare si nu mai pot juca jocul cu "sunt draguta si politicoasa", cand ceilalti insista in rolul de "neandethalian cu tupeu".

Si ma enerveaza vecinul care mi-a luat locul de parcare si si-a pus un stalpisor de metal acolo, complet ilegal. Pentru ca nu e un loc de parcare pe care sa il poti lua de la ADP, e doar unul dintre acele cotloane pe care amaratii soferi mai reusesc sa cocoate masina si, pffff, sa mai scape pentru o zi de dilema parcarii. Si pentru ca vecinul "asta" a decis ca-i trebe' lui si a inceput prin a plati una bucata tigan din zona sa-i tina locul de parcare... tigan care m-a lasat cu gura cascata cand mi-a spus ca nu, nu, nu se poate sa parcati aci, e locu' lu' domnu' de la 7, aici parcheaza de ani buni. No kidding??? Era sa mor de soc: pai si eu atunci unde naiba mi-am tot parcatt masina toti anii astia, pacatele mele, ca eu stiam ca taman pe delusorul asta si nu, nici macar nu imi aduc aminte sa fi vazut dacia asta alba prin zona, dar, hei, cu cine naiba poti sa discuti rezonabil in flmul asta???... Si am glasuit: da' domnu' are drept de proprietate aici???? Ca nu e loc de cumparat de la ADP... Ca daca are, ma retrag, cu umilinta, da' daca n-are (si eu cred ca n-are) atunci sa parcheze ala de gaseste locul liber, nu? Nu. Domnu' n-a fost de acord. Si mi-a blocat masina cu a lui. Si si-a pus stalpisor de metal, turnat in beton... Cu tupeu. Maxim.

Si de atunci ma gandesc... sa ma tatesc, sau nu? Ca nu-mi vine sa ma duc cu para la toate forumurile alea si sa ma dau de ceasul mortii pentru un nesimtit si un loc de parcare... mai ales cand trebuie sa stau sa descalcesc itele birocratiei si nepasarii si sa mai si suport diverse priviri sictirite. Si nu vreau se devin "nebuna aia care scrie reclamatii". Insa, pe de alta parte, cat sa mai indur chestii de-astea? De ce sa fiu eu mereu aia corecta si fraiera??? Pe mine nu ma vezi sa-mi pun stalpisori ilegali pe langa bloc, nu? Nu fac de-astea, nu???... Si? Vine un taran nesimtit, cu tupeu cat muntele si o face. Pen'ca poate, nu? Si castiga, nu? Si nu ies eu fraiera??? Si nu se intampla asa mereu, cu orice nesimtit care se baga in fata ta la coada, sau care iti ia fata in trafic, sau care... si care... ca exemple sunt nenumarate si tare m-am saturat si ma intreb daca totusi nu e corect sa faca cineva ceva, sa se ia actiune, pentru ca altfel vor vedea ca le merge si vor face asa tot mai multi... si asa o sa o ducem la infinit... Si zau daca nu o sa o meritam pentru ca am fost prea cuminti si "plini de bun simt" sau prea fricosi sau poate "prea sus" pentru asa "probleme minore" sau pur si simplu prea lenesi ca sa ne asiguram ca legea e lege pentru toti si sa le cerem alora responsabili cu amenzile sa-si faca naibii datoria.

2 comments:

albeenah said...

eu azi am stat cuminte la coada la Snack Attack...unde am vazut si eu ca era lumea...o blonda mi-o taie in fata si ii atrag atentia. Raspuns:"Eh ...nu conteaza...nu e ca si cum stam la coada la oua!". Nu depun plangeri insa de fiecare data cand am parte de nesimtiri si magarii pe strada sau in locuri publice....graiesc...astfel incat lumea din jur sa ia aminte ca se confunta cu un om cu drepturi egale cu ale lor. raspunsul blondei insa ma face sa cred ca totusi cu unii oameni nu se poate comunica. Putul prostiei e la fel de adanc ca cel al nesimtirii.

Zu said...

Si au am patit ceva similar: semnalizam ca intru intr-o parcare cand alta masina mi-a luat locul. L-am intrebat politicos de ce m-a ignorat si soferul (genul cu ghiul pe deget) mi-a raspuns plin de tupeu ca "trebuia sa te bagi!!!"... Oooooooooo, am turbat in sinea mea, dar in realitate??? Ce puteam sa-i fac???