12 May 2008

Mici placeri

E luni si weekend-ul inca imi mai zaboveste prin vene asa ca sa ne gandim la lucruri placute.

De exemplu: Tiramisu cu ness de la Snack Attack. Delicios. Tocmai am mancat unul :-).

Sau cardul bancar. Cardul este o inventie minunata (mai ales cand este plin, evident)- o poarta catre nenumarate minunatii. De aceea, cardul functioneaza cel mai bine in combinatie cu "ceva". Asocierea mea preferata, care ma face sa visez o zi intreaga la excursia pe care o voi face pana in oras, este "card + librarie mare". E adevarat, si "card + cofetarie" nu e de lepadat si poate ca varianta "card + agentie de turism" este cu adevarat castigatoare, insa pulsul meu se accelereaza cu adevarat la ideea frasuirii nesfarsite printre carti. Ador librariile mari, pline de minunatii, cu canapele sau scaune pe care sa te asezi si rafturi intregi printre care sa te pierzi. Asta am facut eu vineri. Carturesti si Diverta, intr-un dezmat total :-).

Si evadarea din oras, decisa din impuls. Adica eu tropaduind prin casa, vioaie, pe la 8 dimineata si vocea lui Bu, venind de undeva din pat: Mergem? Unde? La munte, zise vocea bine ascunsa sub patura. Vrei sa mergem la munte? Pai nu crezi ca ar trebui sa te si trezesti pentru asta?- am replicat eu, inteligenta. Imbraca-te si pregateste-te tu, zise vocea adormita (si smechera), ca eu sunt gata repede. Si iata cum m-am trezit in mijloc de verdeata, unde m-am holbat la florile de mar, am citit si am mancat ciuperci, dovlecei si somn la gratar (alte placeri vinovate, pfff).

Dar e frumoasa si intoarcerea acasa. Sa intri in apartament in penumbra racoroasa... sa arunci toate cele in toate directiile, inclusiv propria persoana pe o canapea, in linistea absoluta... fara nici o grija... eeee... niiice.

Dupa care: oooo, Doctor House. Pure pleasure. Holbat pe laptop la episod dupa episod, deja am papat trei sferturi din seria trei... Stau cuminte pe canapea si rad singura :D.

Si, best of all: rasul. Mult, cu pofta, din suflet. Rasul altora te poate face sa te simti bine.

Warm and cozy days.

5 comments:

Unknown said...

Nu pot decât să te aprob apropo de toate cele scrise. Dar mai ales pentru tot paragraful referitor la Dr. House. Eu am ajuns la jumătarea seriei 4. Delicios!

Zu said...

Am ajuns si eu la seria 4 si ma intreb ce ma fac dupa ce le termin... :-)

Unknown said...

Sincer si eu ma intreb acelasi lucru. Ma bate un gand la Re-Genesis (http://www.regenesistv.com) si la primele doua sezoane So you think you can dance(http://www.fox.com/dance/) - o altă productie FOX absolut "enjoyable" :) am vazut sezonul 3 si a fost demential!

Unknown said...

Revin cu două coregrafii din So you think you can dance (Season 3) care m-au lăsat absolut uimit, încântat, delighted, thrilled! :) Enjoy yourself:
http://www.youtube.com/watch?v=0wz_jEQPY2U
http://www.youtube.com/watch?v=IEguAROS4tw&feature=related

Zu said...

Wow, mi-ai dat de studiat :-)- trebuie sa procesez... Mai ales ca deja am ajuns la episodul 414 si m-am blocat, pfff, nu mai am Dr. House. Iar cu dansul, well, I'm a sucker for asa ceva (tocmai imi facusem rost de filmele Step up 1 si 2), asa ca ai nimerit la fix :-))