25 June 2008

Intrebari de om frustrat

1. Cum este posibil sa te trezesti de pe cea mai din stanga banda ca tu vrei sa faci dreapta taman cand se face verde? De ce sunt tot mai multi tuti care au astfel de revelatii in trafic???

2. Cum vine asta: 6 oameni isi dau cu parerea despre layout-ul unui bilet la concert, pe capul unui singur designer???

3. De ce vecinii mei se incapataneaza sa lase usa la bloc deschisa (laaarg) daca avem interfon? La ce foloseste interfonul atunci, ma rog???

4. De ce e masina mea plina de praf daca am spalat-o duminica asta???

5. Poate sa fie mai cald de atat????

2 comments:

Anonymous said...

hei. te citesc demult dar pana acum nu ti-am lasat comentarii. Imi placea cum scriai de pregatirile de nunta.
Oricum, nu e bine sa provoci lumea. Intreband daca se poate mai cald de atat, cineva [Murphy, zeii greci] se va simti obligat sa-ti demonstreze ca da, se poate.

Zu said...

Ma bucur sa te cunosc :-) si thx pentru compliment (desi sper ca si in rest scriu ok :D)- e insa adevarat ca in ultimul timp capul meu sta la alte lucruri, like I said intr-un post anterior.
Anyway, cred ca ai dreptate cu chestia cu temperaturile, tocmai ne-a cazut temporar aerul conditionat :-)).