19 June 2008

Viitorul suna bine

Am multe proiecte. In faza de "thinking about it". Asa ca viata mea este cumva suspendata in asteptarea unui viitor mai mult sau mai putin apropiat. Nu, nu am renuntat la clasicele mele activitati care ma impiedica sa ma plictisesc, gen:

1. Campania contra moliilor, initiata dupa ce am inceput sa intalnesc puuutintel cam multe molii zburand linistite prin casa mea. Dupa o rasturnare a casei cu fundul in sus (la propriu) in cautarea sursei, am decis, pana la proba contrarie, ca aceasta este "gaura din zid de langa masina de spalat". Well, ce pot sa spun, am ajuns la acesta concluzie deoarece: nu, nu am gasit nimic in toata casa, da, zburau cam multe in zona respectiva si nu, nu a mai aparut nici una dupa ce am inchis gaura. Acum... ce cauta moliile pe ghena blocului... beats me. Really.

2. Operatiunea "dus masina la service pentru ca s-a incins motorul"- inca in derulare.

3. Dilema "sa ne mai luam un aparat de aer conditionat sau nu".

4. Mers la magazin dupa hainute si prosoape pentru mine si intors doar cu o oja mica-mica, dar cu trei tricouri pentru Bu...

In rest, ma simt bine, chiar happy I might say... insa cu adevarat ma concentrez doar pe ce "va sa vina" = traiesc cumva proiectata in viitor, so blogul meu sufera. Hmmm, voi incerca sa remediez situatia cat de curand.

2 comments:

Bogdana Butnar said...

Draga Zu, Biggy a ta este GENIALA si abia astept sa vina si Benny al meu ca sa pot pune si eu poze multe si faine pe blog :-); Anyway, cand vine poate mai arunc o intrebare doua la tine ca de la owner beginner la owner cu experienta :-)

Zu said...

:-)) Evident ca acum "pocnesc" toata de incantare si mandrie. Si sigur, daca pot ajuta, cu mare placere... desi cred ca o sa va intelegeti de minune, e un catel tare "iubaret".