30 July 2008

Mogaldeata, Bu si Zu

So, dupa cum era evident, mogaldeata ocupa o mare parte din vietile noastre. Pe moment am plimbat-o putin prin Bulgaria, starnind comentarii de genul: pfff, ce cautati din nou in Bulgaria, nu stiti ca nu se mai poate face un copil la asa mica distanta??? (aluzie la faptul ca bebel este conceput in Bulgaria, in iunie) :-))...

Anyway, am decoperit ca:

- mi-a crescut temperatura corpului, meaning ca, dupa ce am avut toata viata extremitatile reci, acum sunt calda- calda (incubator is my new name)
- mogaldeata are "a thing" pentru toalete. Si, since ea este la comenzi, le vizitam cu sarg. Am incercat sa conving mogaldeata sa se duca singura insa, somehow, nu mi-a iesit figura...
- nu mancam orice. Pentru ca daca micuta creatura a decis ca nu ii place, bon, asta este, pica greu... dar si pentru ca Bu este cu ochii pe mine. Asa ca nu tu Cola, nu tu Nescafe Xpress, febletea mea, nu tu chipsuri...
- mersul meu rapid s-a transformat intr-un slow motion suspect.
- Bu are idei. Una dintre ele: masina cu trapa, ca sa vada bebelusul stelele!!! (??? mda, ma gandeam sa-l intreb daca bebel nu va dormi in casa cu noi...). O alta este legata de turele mele nocturne la toaleta: ca ce o sa ma fac eu cand o sa am burta mare si o sa-mi fie greu sa ma ridic din pat??? Viziunea Bu: o sa il trezesc pe el ca sa ma ajute sa ma ridic, sa pot merge la toaleta :-))...

No comments: