07 July 2008

Pffff

Well, tot ce pot sa spun este ca dorm... si dorm... si iarasi dorm... ceva de groaza. Mi-e incontinuu somn. De exemplu: acum mi se inchid ochii si casc de mama focului. E teribil cat pot sa dorm. Si usor incomod, pentru ca, hei, mai am si alte lucruri de facut si nu le pot gandi daca eu dorm pe mine incontinuu. M-am trezit vioaie pe la 8:40, m-am fatait prin casa, dupa care am asteptat sa-mi deblocheze unul masina si cand finally am ajuns si eu la birou si am inceput sa lucrez cu zel, pac, la ora 12:00 mie imi e somn :D. Tare somn.

Iar ieri tata incerca sa-mi dea de inteles ca nu trebuie sa ma agit prea tare. Si zice:

- Uite, si mama s-a simtit rau cand a fost insarcinata si totul a fost ok.
- Pai nu, zice mama, eu nu am avut de loc greturi la nici una dintre sarcini...
- Ok, se repliaza tata, dar si cu laptele pasteurizat, pai ce, pe vremea aceea crezi ca stia mama ce fel de lapte bea...???
- Eu nu beau deloc lapte, replica mama inocent...

:-)

Si ma gandeam: maine am bilet la concert. Ok, Whitesnake si Def Leppard mai e cum mai e, insa mai am bilete si la Metallica si Iron Maiden... :D.

No comments: