19 August 2008

Ultimele stiri

La capitolul "ce mai fac Bu si Zu" putem aminti:

- ca Bro' isi renoveaza apartamentul, drept pentru care s-a mutat la noi. Asta inseamna ca laptele dispare de doua ori mai repede din frigider. Si apa. Si ca nu, nu trebuie sa lasam cheia in usa cand ne culcam pentru ca este posibil sa ne trezim cu un personaj furios la usa, dupa ce a sunat isteric pe toate soneriile si telefoanele disponibile. Si ca mai vine si Bebel in vizita, moment in care suntem patru personaje in casa si o groaza de jucarii. Si poti ajunge sa joci jocuri dubioase pe calculator, ca cel in care trebuie sa ajuti un caine sa-l gaseasca pe capitanul Nemo si o cartita sa ajunga la gara. Cu trasura... A, si sa nu uitam de pesti!- locatarii lui Bro' care au ajuns la noi in bucatarie si se holbeaza agitati la tine cand mananci.

- cum Bro' isi renoveaza apartamentul, Zu a fost inaltata la rangul de consilier in materie de amenajari. Asa ca vizitam cu sarg magazine cu gresie si faianta si facem diverse asortari mentale. Mda, acum suntem inca la gresie si faianta, vom avansa incet-incet si catre restul componentelor unui apartament finalizat. Bonus, mai facem si calcule de dimensiuni, montare, potrivire, plecand de la intrebarea "cum e mai bine???".

- Bu si Zu si-au luat televizor nou. Toata istoria a fost de exceptie, tinand cont ca am descins intr-un magazin in urmatoarea formula: o Zu dormind pe ea, un Bu curios, un prieten rabdator, sotia acestuia plus copilul lor de aproape un an usor flamand si convins ca este o idee buna sa tot ajunce jucaria afara din carucior. Dupa invarteli si suceli am reusit sa alegem un televizor pe care, fericiti, l-am carat acasa unde Bu, Bro' si Bebel l-au montat. Intre momentul achizitiei si cel al montarii, am mai dat si o tura prin Carrefour in cautare de lapte Nan 2 fara H-nu-stiu-ce (don't ask, don't know yet, da' urmeaza sa invat si asta) pentru a potoli foamea copilului iar eu l-am tarat pe Bu pana in supermarketul de langa casa noastra unde am reusit sa induiosam bietii oameni de acolo si ne-au lasat sa mergem cu carutul pana la intrarea in bloc. Adevarul e ca Bu a aparut cu un pepene pentru mine, lapte si un bax de apa iar eu tot adunam ingrediente pentru clatite, pentru ca imi casunase sa fac clatite cu ciuperci :D.

- m-am tuns scurt. De caldura. Acum am parul usor ondulat si toata lumea imi spune ca arat mai tanara iar Bu imi zice ca arat ca in facultate :D. Chestia cu "arat mai tanara" nu imi e clara, cam cat de tanara pot sa arat acum, cand eu deja paream mai tanara decat sunt??? Btw: lui Bu i-a cerut carnetul de student saptamana trecuta, cand lua niste bilete la film... :-))

No comments: