19 September 2008

Momente Bu si Zu

1.
Ieri Bu apare acasa cu o punga plina de rontaiele. Eeeeeeee, "bunataturi" zic eu... "mancare" zice bebe din burta... si incepem sa ne tinem dupa el prin casa. O punga bine burdusita, plina cu chipsuri, pernute Viva, bomboane gumate etc. Ai luat ceva bun??? Si mie ce mi-ai luat??? zic eu clipind albastru. Aaaaa, ti-am luat si tie, zise el incantat... si din tot pungoiul acela a scos o punguta mica- mica de M&M's pe care mi-a inmanat-o ceremonios. ????!! Punguta mica- punga mare ma uit eu: ok, mie imi place M&M's, dar, hei, cum adica, tot pungoiul ala de chipsuri- chestii- trestii...????

Aaaaaaaaaa nuuuuuuuuuuuu, alea nu, nu ai voie, sunt chimicale!!!!! Nu fac bine la copil!!!...

????

Pffff, asa imi face mereu cu "E-urile" :D... Dar de data asta i-am explicat si eu ca nu plimbi mancare pe langa o femeie insarcinata decat daca esti pregatit sa-i dai si ei :-)), zau asa.

2.
Zu arata ca o papusa. Sau o prajitura. In fapt, cred ca pot aparea cu brio in reclama aceea sinistra la Lemarco alb. De ce? Pentru ca la trenciul meu galben canar cu care ma mandresc am adaugat o minunatie de accesoriu monumental. Un termos, in care sa imi plimb ceva bauturi calde taman bune pentru gatul meu chinuit (supa, ciocolata...). Cum eu nu aveam, am sunat la mama: ai un termos mic? Daaaaaaaaaaaaa am, taman bun. Si iata cum s-a procopsit Zu cu un termos- butelcuta roz-bombon naucitor.

Sa recapitulam: trenci galben-canar si termos roz-bombon. Mda, arat ca o papusa Barbie scapata de la balamuc :D.

Trebuie sa-mi cumpar un termos...

2 comments:

Cristina said...

ceva amuzant pentru situatia descrisa la pct 1 - http://www.youtube.com/watch?v=GJuzaC_CkVc

Zu said...

Genial!!! I l-am aratat aseara si lui Bu :D ...