10 October 2008

O saptamana bolnava

Asaaaaaaaaaaa, acum ca am hranit copilul, sa ne asezam sa scriem... In fine, eu initial vroiam sa-i dau doar apa plata (si aia fara lamaie), insa cum la chiosc nu avea apa am nimerit la bufet unde am vazut fasolea batuta si, gata, s-a produs un declic si n-am mai stiut de mine. Acum suntem amandoi mai dolofani si fericiti. A, da, am luat si apa...

Mda, stiu ca n-am mai scris de mult, dar despre ce sa povestesc: sa ma vaicaresc despre cum ma doare in gat si sunt racita de mama focului??? Sa povestesc cum am fost eu la medicul de familie care a declarat ca am rosu in gat si mi-a dat niste pastile homeopate mi-nu-na-te, din care pot sa iau si cu pumnul ca nu se intampla nimic, poate doar ceva efect Placebo pe acolo...??? Sau sa povestesc despre minunata mea voce de doaga si tusea de capra (aceasta din urma inca ma mai insoteste)? Mai enervant este ca atunci cand tusesc se contracta muschii stomacului si ma doare- mi-e mila de bietul copil care probabil ca nu intelege ce e cu cutremurele astea...

Dar ce am mai facut in afara de asta? Aaaa, mai nimic, banalitati de-ale mele, chestiuni cu care imi umplu viata ca sa nu ma plictisesc: cum ar fi faptul ca am muncit juma' de zi la un fisier extrem de complex, cu bibilit si concentrare maxima, fisier care nu-stiu-unde-mama-lui a disparut ca eu nu mai gasesc salvata decat faza lui incipienta si zau ca era gata 95%... sau ca am gasit dimineata in casuta mea postala un mail care imi cerea sa dau in aceeasi zi niste materiale aflate in faza de schita de o saptamana buna (si la care inca asteptam sa imi dea si mie cineva un feedback), plus, bonus, niste materiale de care nici nu stiam ca trebuie facute, asa ca am urlat si am scris si un mail raspicat, dupa care lucrurile s-au rezolvat in mod miraculos... pfff, chestiuni de genul asta, menite sa-mi inseninezele zilele de fiinta insarcinata si racita...

A, si am fost si la ING unde am facut niste modificari pe cont si, well, s-a produs o incurcatura din care noi am ajuns sa fecam cerere de carduri desi noi de fapt nu doream carduri, dar tipele de acolo zau ca nu sunt prea bine pregatite, asa ca am mai facut tot atunci si o cerere de anulare a cardurilor si, well, taman am primit niste coduri pin de la ING si ma intreb retoric oare de la ce carduri sunt astea???!!! Sa ma duc la ING sa intreb/ ma enervez??? :D

Dar partea buna este ca ieri seara am auzit un galgait in calorifere... Eeeeeeeeee, sa insemne oare ca vom primi caldura??? Uuuuuuuuuuuu, me hope so!

Si tot ieri am realizat si eu finally ca e toamna. Aia cu frunze aurii si tot tacamul... Informatia m-a izbit din plin cand stateam in trafic, bara la bara si brusc am vazut un copac superb, colorat in tonurile acelea calde de galben-aramiu, cu crengile desenand dungi fine negre pe fundalul frunzelor si avand alaturi un frate de culoarea aceea rosu plin a toamnei... Ma tot uitam, incantata ca, yup, chiar a venit toamna...

No comments: