13 October 2008

Weekend adventures

In weekend nu prea am stat degeaba. M-am invartit in dreapta si in stanga si a iesit chiar bine pana la urma, minus o repriza de somn zdravana impusa de bebe-ul meu (care acum cica este de lungimea unei banane :D): dupa pranz m-a palit brusc somnul si am aterizat cumintica in pat, motiv pentru care ulterior am stat huhurez pana pe la doua noaptea :P.

Am fost la un seminar despre alaptare, la care a vorbit Ana Culcer, doctorita despre care mi-a spus o prietena. Foarte interesante informatii si pana la urma util daca nu ai habar de loc (sau foarte putin) despre subiect, din pacate prost structurate si prezentate (ma scuzati, defect profesional, ma tot gandeam ca puteam sa ii ajut la capitolul asta...). Dar a meritat, am aflat multe lucruri interesante si mi-am cumparat (=dat un purcoi de bani) pe niste DVD-uri cu informatii care sper sa ma ajute, pentru ca descopar pe zi ce trece ca nu, bebelusii nu vin cu instructiuni de utilizare :-).

Apoi am aterizat acasa, unde Bu picotea linsitit in universul lui si ne-am mobilizat catre o sursa de hrana... A se intelege ca eu am avut chef sa merg la un restaurant turcesc din apropiere. Bu nu e mort dupa genul asta de mancare, dar a fost surprinzator de docil asa ca am ajunsa sa mancam diverse chestii gen salata de vinete si lipie buuuuuuuuuuuuuuuuna si calda, mmmmm, mor dupa ea. Nu este un local fitos sau ceva, dar mancarea e buna si oamenii tare draguti. Interesant este ca ieri a aparut una bucata betiv homeless care a inceput sa faca show in fata restaurantului: de la sa se dezbrace pana la mai urate, asa ca patronul l-a cam fugarit nitel. Si, cum stateam noi la unul dintre geamurile localului, Bu, cu o privire concentrata, se tot uita afara, nelinistit ca "daca se intoarce asta si aruca ceva in geam"??? Nasoala ideea, ca doar stateam la geam... Si, da, s-a intors si a spart un geam, spre norocul nostru era taman in zona opusa a restaurantului, pffff...

Am mers si la film, la Ember, o poveste cu idee draguta dar nimic grozav pana la urma. Desi imi plac genul acesta de filme- basm, asta nu a fost suficient dus pana la capat.

A, si am vazut un alt potential cadou pentru ziua mea: dupa catel, acum se pune problema de Wii... iar eu nu stiu prea multe despre si nu ma pot dumiri daca vreau asa ceva sau nu????

Si am si spalat masinile, nice one since a mea era tare mizerabila saraca, insa the best part a fost cand masina lui Bu curata-curatica si sclipitoare in soare statea frumusel parcata, asteptand sa intre la curatarea interiorului, unde era a mea... Si cum stateam eu de vorba cu Bu, il vad ca se inverzeste brusc si scoate ceva sunete neinteligibile, holbandu-se la masina proprie. Ma uit si eu: un catel facea tacticos pipi pe roata lui proaspat spalata :-)). Eu am ras in hohote, Bu nu...

No comments: