04 December 2008

Bro', Bu si Zu

1. Bro' si Bu fumeaza. In bucatarie, singurul loc in care se fumeaza in toaaata casa noastra. De obicei primul se duce Bro', care isi ia tacticos ceva de citit, isi face un capucino si isi aprinde o tigara. Si inca una. Si inca una... Moment in care Bu aterizeaza si el in bucatarie, asa ca trec la faza cu fumatul unei tigari impreuna si ceva trancaneala. Din toata afacerea asta rezulta ca bebe si cu mine nu prea ajungem la bucatarie si trebuie mai mereu sa pandim un moment liber ca sa ne luam si noi ceva de rontait, chestiune de importanta vitala lately.

Azi de dimineata m-am felicitat in gand pentru sansa de a il prinde pe Bro' cu tigara in gura, taman cand vroia sa o aprinda. Halt! Stai asa, ca trebuie sa mananc si eu castronul de cereale zilnic, ca altfel se confuzeaza total bebe la mine in burta. Bu era pe undeva prin casa, Bro' a evacuat bucataria... fericire maxima pe capul meu... doar ca s-a facut liniste. Suspect de liniste. Nu ma agresa nimeni. Nu vroia nimeni sa ma evacueze din bucatarie. Hell, nici macar nu aparea un cap curios pe usa, ceva... Hmmmm... Mananc eu cerealele si plec in cercetare prin casa...

Well, i-am gasit pe cei doi, extrem de incantati de ei, fumand in sufragerie, in fata geamului deschis :D...

2. Galeata si mopul nostru au plecat sa faca ceva curatenie si la Bro', in spirit de solidaritate (asta pentru ca Bro' nu isi gasea galeata proprie...). Doar ca au uitat sa se mai intoarca si m-am trezit ca, mare urgenta- mare, miercuri nu era galeata acasa. Ooooooooooooo, sun la Bro': galeata, unde-i galeata??? Savant, Bro' imi explica de ce nu a adus-o: "pai nu mi-ai adus aminte" :D... mda, eu cu memoria mea de fier... Ok, ok, cadem de acord sa o aduca in seara respectiva. Neaparat!!!

Seara apare Bro'. Vesel. Vioi. Si galeata??? Stupoare... pffff... am uitat de ea, zice personajul cu un zambet inocent. O aduc maine de dimineata.

Boooon... de dimineata Bro' a plecat dupa galeata. Dupa care s-a intors, a descuiat singur usa si nu, nu stiu daca a si intrat in casa pentru ca a iesit repede- repede si noi am apucat doar sa auzim cum se incuie usa la loc. Si sa ne uitam socati unul la celalalt... Dupa cinci minute Bro' revine. Uitase galeata in masina si s-a intors dupa ea :-))!!!!!! Ireal dar adevarat...

Well, finally aveam galeata. Ma uit la ea: mmmmmmm, aia nu era galeata noastra!!!! Nope, a noastra era gri, cea care aparuse in hol era albastra...

????

Zic: Bro', asta nu e galeata noastra! Bu pufneste intr-un ras isteric. Bro' se uita inteligento- sugubat si-mi spune: stiu, dar nu am gasit-o pe a voastra, am gasit-o in schimb pe a mea, asa ca am adus-o pe asta!!!

3 comments:

Sabina said...

vad ca brotherul tau e mai insarcinat ca tine :)))

Anonymous said...

Am râs de-am leşinat! E mortal si genial frate-tu! Iti jur ca ma asteptam la oricare alt raspuns, ceva de genul "am pierdut-o si pe-a ta si ti-am cumparat alta" sau " ti-am luat alta ca mi-a fost lene sa ma duc pana la mine", dar la asta nu!
Te rog sa-l pupi cu simţ de raspundere pe Bro' din partea-mi, taman in dreptul ochiului stang, acolo unde e sutura dintre temporal si frontal, că pe-acolo, prin sutura aia, ii musteste geniul evident-subtil si tre' sa worship that spot! :))
Va imbratisez cu drag pe toti!
Andreea

Zu said...

:-)) Bro' este unic si se incadreaza perfect in peisajul familiei mele...