16 December 2008

Bu, Bu si Bro'

Bu si-a pierdut cardul. De doua ori. Prima data l-am gasit. La Carrefour Feeria. A doua oara nope, nu a mai aparut, desi eu suspectez ca este pe undeva prin casa. Nu imi pot imagina insa unde anume...

Tot Bu s-a gandit sa-si faca un card nou. Zis si facut. Sambata trebuia sa mergem cu mama in oras. Am plecat de acasa in tromba si, pe drum, ne-a lasat sa-l asteptam in masina pana cand isi ridica el cardul nou. Asta pentru ca ploua torential si am zis ca nu mai iesim si noi. Cand s-a intors agaaaaaaaaale cu cardul in buzunar... m-am uitat mai bine la el si mi-am dat seama ca nu, Bu al meu nu avea ochelarii pe nas... Zic: Bu, nu ai ochelarii!. A, da, ai dreptate, ma intorc imediat si... pufff... dus a fost. Intai am crezut ca s-a intors la banca, imediat dupa colt... insa pe masura ce asteptam plictisite in masina, am realizat ca the one and only Bu se dusese pana acasa (5-10 minute distanta) sa-si ia ochelarii!!!!

In fine, asta a fost doar faza 1, faza 2 a aparut seara cand Bu a realizat ca, ok, a fost el la banca si da, luase cardul dar, vai, a uitat buletinul acolo !!!! Adica acum avea card dar nu avea buletin... (da, e clar ca eu o sa albesc inainte de vreme).

Intre timp, Bro' se muta. Adica vine pe la noi si pleaca plin de lucruri. Chiar cu lucruri in plus fata de zestrea initiala- cum ar fi bara de haine pe care a cerut-o imprumut... Si galeata, care inca nu s-a intors.

Ieri insa a decis sa plece cu o groaza de sacose si camasile (cam 20 de buc, frumos calcate, puse pe umerase). Bu l-a ajutat, asa ca ajunsesem la urmatoarea faza: eu tineam usa, Bu intrase in lift cu camasile, Bro' se mai frasuia pe langa... si brusc s-a auzit vocea intrigata a lui Bu: "hei, asta e camasa mea!!!". Ne uitam si noi nedumeriti: da era chiar camasa lui Bu, scapata pe acolo din greseala, pufnim in ras si pentru ca era greu de scos din teanc cei doi decid sa o plimbe pana la masina si inapoi... Ca tot nu aveau destulde de carat :-). Doar ca Bu a mai studiat nitel problema, asa ca la intoarcere cara triumfator nu doar una, ci chiar trei camasi proprii recuperate din exil :D...

No comments: