09 December 2008

Leapsa 2 de Craciun

Am spus eu ce imi doresc de Craciun, iata ca acum am primit leapsa cu ce nu imi doresc de Craciun. Adicatalea "all the stuff you DON’T want/are sick of getting/hate getting /have had enough of for Christmas", leapsa primita de la Oaki, eleva a liceului pe unde mi-am pierdut si eu vreo patru ani :D (daca am inteles eu bine), oooo, ce vremuri (Bodnaras, Bold, Grecu=Slash, eeee)... Dar sa nu divagam, hmmm, da, sa revenim la ce nu imi doresc eu de Craciun:

Evident ca prima dorinta este ca bebe sa nu aiba inca idei de iesit si cercetat lumea. Mai precis, nu imi doresc sa iasa inca de acolo, ci sa mai stea sa dospeasca nitel...

Pe langa asta, ce nu imi mai doresc/ nu imi place mie??? Well:

- da, zapada facuta mocirla, corect, nu-mi place nici mie
- mesajele cu urari- cliseu care imi invadeaza telefonul de sarbatori
- puzderia de Mos Craciuni care apar in publicitate, la cele mai dubioase si chiar nepotrivite produse si in cele mai stupide ipostaze posibile
- filme ca Donkey Xote care este atat de prost, prost, prost cum nu am crezut ca se poate face un desen animat
- goana din magazine- nu o inteleg, este isterie pura... in loc sa ne bucuram si sa ne simtim bine, ne varam cu ura cate un carucior de supermarket in coaste
- traficul ingreunat
- pocnitorile!!!! Aaaaaaaaaaaaargh, le urasc
- gheata de pe trotuare si zapezile care "ne iau prin surprindere" in fiecare an
- intrebarea "ce faci de Revelion?"- nu, nu stiu ce fac, niciodata nu stiu!!!

Hmmmm... turns out ca nu am dat nimanui lepsele astea doua de Craciun mai departe... ok, le facem cu autoservire- cine pofteste la leapsa, cu mare placere, este invitatul meu :-)

4 comments:

Anonymous said...

(Bodnaras, Bold, Grecu=Slash) Da, inca mai sunt pe aici,toti:))
Eu fac cu "domnisoara" Rogalsky si cu Doamna Cojescu [jos palaria] si o am pe Albert diriga:D

Zu said...

:D lui Grecu i se mai zice Slash??? Si mai e chestia aceea cu umblatul pe acoperis- la etaj???

Anonymous said...

nu, pur si simplu e GRECU si te sperii:)). Si din cate stiu eu nu umbla nimeni pe acoperis -doar la info ni se spuens a stam jos ca sa NU avem ideea asta-, insa acum fetele din Internat umbla pe unde vor iar la S5,unde am eu clasa, e prapad. S-a blocat o matsa in clasa.

Zu said...

:-)) pe Grecu noi il porecliseram Slash pentru ca era tanar, cret si brunet :P si porecla se raspandise in tot liceul. Eram mereu pusi pe sotii si ne permiteam sa facem o groaza de tampenii la orele lui iar el se inrosea mai mereu, nu cred ca l-am vazut ever nervos sau autoritar...

Iar cu acoperisul- era strict interzis sa mergi pe acolo, dar printre noi se considera o chestie de mare bravada sa pleci in excursie pe acoperis.

Mi-a placut sa fac liceul acolo, adevarul e ca e o scoala buna si asta mi s-a dovedit ulterior, in timp. Si am si amintiri placute :-)... In fine, sunt multe de zis, mui-ar placea sa vad ce profesori mai sunt si cum mai stau lucrurile- mereu mi-am zis sa vin la o "zi a babelor" (asa ii ziceam noi aniversarii liceului, cand puteau veni toti fostii elevi in vizita) dar uite ca nu am ajuns...

Hmmm... cred ca o sa imi caut pozele de atunci cu profesorii :-).