17 December 2008

Pofte si preferinte

Poftele sunt lucruri pe care imi doresc sa le mananc insa nu, nu simt ca o sa mor daca nu ajung la ele:

- Salata de boeuf- a zis mama ca imi face de Craciun
- Sarmale- am vazut la televizor niste sarmale si m-a palit- noroc ca face tot mama, de Craciun
- Fasole batuta
- O prajitura fina, gen tarta/ patiserie frantuzeasca


Preferintele sunt ce am observat ca imi place sa mananc de cand suntem doi:

- Mere verzi
- Gem de prune cu biscuiti si unt
- Ricotta si muschi file, in paine cu masline (de la Mega)
- Sana
- Mancare de praz
- Supe/ ciorbe (supa clara sau ciorba lu' mama sau de loboda sau... cam orice imi pica in brate)
- Suc de portocale
- Morcov (in supa, salata, cam oricum)


Acum sa vedem care dintre acestea se va regasi in preferintele piticaniei...

3 comments:

alina said...

Cu Maria, am mâncat zeci de kg de cireșe (nu exagerez). A fost singurul lucru al care am poftit. Ghici ce - Maria e înnebunită după cireșe!
Cu Anna am poftit la murături. Doar atât (este că am fost cuminte? :)). Să vedem, încă e devreme de spus dacă și ea va prefera acriturile.
A treia oară nu prea am poftit la nimic. Pe cuvânt de pionier! :D

Sabina said...

eu am bagat multe fructe. cu tonele. sa-ti mai zic ca devoram un pepene de 10 kile la o masa? inutil sa-ti zic ca pazeam buda.

Zu said...

Wow- asa pofte clare nu am avut inca. Am doar preferinte, chestii pe care am descoperit ca imi place sa le mananc.

Am si suferinte: vinete, piure... intotdeauna mi-au placut mult, insa au sare si daca mananc ma umflu si mai tare, asa ca mi-e "dor" de ele...