31 March 2009

Alive and furious

Am cam lipsit, stiu- zilele mele se aglomereaza din ce in ce. Partea buna e ca bebe vireaza vertiginos catre un amoras din picturile renascentiste: rotofei si adorabil. In fine, la fel de bine se poate spune ca tinde catre omuletul Michelin :D... Am iesit cu el in lume: l-am dus la restaurant unde tot neamul meu l-a studiat pe toate partile si si-a dat cu presupusul cu cine seamana (versiunea detaliata: de unde are nasul, degetele etc.) si chestiuni similare. A dormit in carucior, a stat la toata lumea in brate... i-am si dat sa manance si l-am schimbat acolo... vorba lui mama "ii place la carciuma" :-)). Concluzia este ca odrasla a castigat publicul cu mutrita lui de ingeras si atitudinea de sfant (nu ma mai crede nimeni ca e in stare sa si urle de se zgaltaie peretii...) si so far procentele inclina in favoarea mea si a neamulul meu in privinta asemanarii. La fel spunea si mama lui Bu, cu mentiunea ca nasul carn se pare ca este din neamul lui... Oh, well, ce pot sa spun- pielea alba aproape translucida e sigur a mea, astept sa vad culoarea ochilor: poate sa fie oricare dintre cele trei variante si parca nu-mi vine sa cred ca e chiar albastru... E in stare sa scoata un verde, ceva... sa fie intre culorile noastre- in definitiv la grupa sangvina asa a facut, de am ramas perplexa cand mi-au spus ce are si cred ca daca nu stiam sigur ca eu l-am facut si cu cine, zau ca intram la banuieli :-))... A, si mai e si culoarea parului- pe moment are un pufulet incert :-)).

Partea proasta e ca am primit de la Bu un telefon nou. Pentru ca al meu Amore mio incepuse sa clacheze la clapeta (da, stiu, astea cu clapeta sunt nesuferite rau, da' ce sa fac daca imi plac...). Anyway: one day Bu a plecat de acasa sa-si schimbe sim-ul la telefon si s-a intors cu in iPhone pentru mine. Ooooo, very nice, I really didn't see that coming... chestia e ca m-am trezit cu el in brate fara sa stiu nimic despre cum functioneaza si ce vrea de la mine. Drace, nu stiam nici macar sa-l blochez... Iar acum, o saptamana mai tarziu, sunt plina de draci si dracusori si scot deja fum pe nari: nu inteleeeeg!!!!!!!!! Si nici nu sunt pregatita sa ma dau batuta in fata unui telefon, insa, zau asa:
- cum iti pui melodiile preferate ca ringtone, ca eu nu reusesc sa ajung cu ele acolo, chiar daca le-am copiat pe telefon
- asta nu filmeaza????
- cum faci foldere la poze??? ca le pune pe toate vraiste la un loc
- aaaaa... si cum naiba descarci pozele din el????
- singurul soft de pe care il poti manevra pe computer este iTunes??? Si asta ce naiba vrea de la mine, ca eu vreau doar sa vad foldere si folderase de pe telefonul meu si nu vad such thing...

In fine, mai exista o parte buna: pe 6 iulie ma duc la Manowar. Fara bebe de data aceasta... (vara trecuta era in burta si l-am dus la Metallica si Maiden).

Da' tot sunt furioasa: telefonul asta este teribil de frustrant. Si colac peste pupaza, Bu a reusit sa invete odrasla sa adoarma cu suzeta si acum il suspectez ca se trezeste si plange cand ii cade din gura!!! Da, la capitolul suzeta nu ne-am inteles de loc- avem opinii complet diferite.

9 comments:

Andreea Badran said...

Felicitari ca aveti un bebe fan carciumi ca acum vine vara si il puteti tine pe terase (sa se invete cu vicisitudinile vietii), felicitari pentru Manowar si felicitari ca Degetelu' accepta suzeta. Eu am spus ca la Philip nu voi mai apela in veci la acest obiect (asta dupa ce pe Rayan l-am "dezvatat" de suzeta abia la 3 ani si 2 luni, in urlete), dar uite ca dorinta mea de liniste mea a fost mai presus de principii asa ca Philip se poarta acum cu suzeta. Si ce bine e totusi!
Cat priveste iPhone-ul, nu-mi spun parerea personala, nu stiu, nu cunosc. Insa n-am auzit chestii nemaipomenite despre acest "gadget", ba din contra.

Unknown said...

Sa-ti traiasca iphone-ul, al meu sot e extrem de incantat de el!

Zu said...

Piticot este teribil de lacom si casca gura larg cu entuziasm la orice intra in raza sa de actiune, fie si o suzeta :-)). Eu nu stiu ce sa zic... gasesc ca Bu este prea entuziast la a o baga pe gatul copilului la primul semn de agitatie- cred ca merita incercate celelalte metode mai intai si abia apoi ajuns la suzeta.

Imi doresc mult sa se faca ceva mai cald si sa stau mai mult cu bebe afara, plus sa pot iesi in oras cu el. Am un port- bebe (din cel gen marsupiu) si ma tot gandesc daca e ok sa il folosesc- am auzit ca nu e bun pentru coloana lui... ca altfel ar putea sa fie o varianta de mers "in lume".

Cu iPhone-ul, well, nu ii dau de capat. Vad ca si aici parerile sunt impartite, nu stiu ce sa zic, inca nu m-am decis daca imi place sau nu, cu siguranta insa ma enerveaza!!! Pentru inceput, chiar vreau sa-mi pun melodia mea preferata ca ringtone si asta nu ma lasa desi am fisierul copiat de pe telefonul vechi unde functiona bine-mersi. Anyway, daca ma decid ca nu, nu imi place telefonul acesta, am varianta "pasat la Bu si cumparat altul pentru mine :D" doar ca nu prea am vazut ceva model de telefon sa ma cucereasca lately.

mariamirabela said...

Wow, ce frumos! Cu bebelushul la restaurant, ca-n filmele bune! :) Care-i ala restaurant unde nu se fumeaza, nu se calca lumea pe picioare si potzi si schimba si alapta progenitura? sa fac si eu lista ca acum merg si eu "insotita" la carciuma! :)

Zu said...

Eu am fost la Thalia si se aplica toate cele de mai sus, minus alaptatul propriu-zis- am avut biberon.

Unknown said...

Invers de cum am citit:

1. Thalia rules, mai ales pe terasa, vara!

2. Iphone-ul si pe mine ma enerveaza, consider ca este un telefon de barbat. Plus ca nu as suporta sa nu am melodiile mele pentru fiecare om in parte, din cei importanti.

3. Eu am primit de ziua mea un pda de care sunt nu foarte multumita, ci absolut nebuna dupa el. Glofiish x800. Ca sa vezi despre ce e vorba...

4. Eu am purtat-o pe Mariuca in marsupiu de fata, cu fata spre mine, ca era micuta. Nu iti imagina ca ore in sir, dar daca este "de firma", gen Chicco, atunci chiar nu este nicio problema pentru coloana piticului, chiar daca te invarti mai mult. Spatarul rigid, care ii tine si capul si spatele e foarte bun.

Pentru mine a fost destul de obositor si putin confortabil, dar, iarasi, depinde de gusturi.

5. Suzeta... cate Marii, atatea palarii. Mariuca a acceptat-o cand au inceput dintii, putin inainte de 6 luni, a renuntat la ea in timpul zilei pe la 8-9 luni (?? nu mai stiu exact) si o are si acum la somn. Dar numai cand vrea ea, pentru ca si-o scoate/baga numai daca are ea chef. Nu mi se pare un pericol, sincera sa fiu, pentru ca adoarme bine-merci si fara suzeta (in masina sau la plimbare in carut), dar fiecare mama alege cum crede de cuviinta.

Iarasi, pareri pro si contra sunt destule. :)

mariamirabela said...

Nu ma lasatzi asha, ca rog io! Unde-i Thalia asta ca vad ca este celebra si eu nu stiu? Poate facem o terasa bebelusheasca pe acolo! :)

Zu said...

O sa raspund amestecat la ultimele comentarii, tot pe puncte :D :

1. :-)) inteleg ca sunt mai multe Thalia- eu am fost la cel de la Victoriei (Str. Sevastopol nr. 8), nu stiu la care se refera Silvia. Aici singurul impediment este ca am stat la etaj si a trebuit carat caruciorul pe scari in sus. In rest... nu am fost decat o singura data, asa ca nu pot vorbi decat despre prima impresie si nu, nu stiu daca are terasa.

Insa, da, pare un loc bun de intalnire bebelusheasca :-)).

2. Sa inteleg ca nu pot pune melodiile pe care le vreau eu ca ringtone??? Ca so far eu credeam ca nu stiu eu ceva, nu ca e iPhone-ul incapabil... Asta chiar ca ma blocheaza complet- ce dracie de telefon e asta???

Oricum, i-am gasit totusi o chestie buna: se aude super la el asa ca am pus melodiile de cantat copilului pe el si acum, cand trebuie repede-repede sa bagam ceva lalaiala, nu ma mai chinui sa deschid computerul, fisierele etc... sau sa bag cd-ul in combina, sa astept sa se incarce etc... si nici nu mai sunt legata de o camera din casa: iau telefonul cu mine si unde/ cand/ cum este nevoie, gata, avem muzica de bebe la indemana.

3. Multumesc, o sa ma uit dupa el, inca nu m-am decis ce fac.

4. Chiar Chicco e si al meu- pe moment mai stau, pentru ca oricum e cam frig afara si e mai bun caruciorul- il pot inveli sau acoperi cu prelata de ploaie pe piticot- asa ca mai am timp de procesare.

5. Suzeta- inca nu stiu sa zic daca e de bine sau de rau, preferam sa nu ajungem sa fie nevoie de ea dar faptul este consumat...

zmeura said...

noi am fost cu tot cu Mariuca si pe Motoare, targuri, expozitii de pictura de la 4-5 luni.

daca zic si de Vama Veche sper sa nu trezesc revolte