23 March 2009

Fug in lume



Am evadat. Nu doar o singura data si zau daca am avut remuscari sau ceva sindrom de separare de bebe. Am lasat pe cineva responsabil acasa, biberonul pregatit si dusa am fost :-). Nu am eu autonomie mare, dar cata e, buna si aia...

Prima data m-a facut Bu pachet si m-a donat alor mei, pe care ii batuse la cap sa ma scoata si pe mine in oras, ca sta el cu copilul, sa mai ies si eu din casa. Zis si facut: am ajuns la Ikea si m-am intors cu un dulap (partea asta nu i-a picat asa de bine lui Bu :-)...). Altadata am lasat copilul cu mama ca sa dau eu o fuga la birou, sa duc niste acte. Iar in weekend am ajuns cu niste prieteni la Kidex, in timp ce Bu se juca acasa de-a tata si copilul (pentru ca doctorita ne-a spus sa nu-l scoatem inca pe piticot in aglomeratii, ca e epidemie de gripa si nu e vaccinat). Asa ca am mers doar eu si m-am intors cu o groaza de jucarii- zdranganele- zornaitoare (sa educam copilul :D), un carusel (care numai ca nu culca singur copilul, ca in rest canta, se invarte, lumineaza, are senzor, timer si alte minunatii- da, da, n-am rezistat, bine???)... si una bucata bouncer in care mostenitorul familiei doarme chiar "as we speak" bine-mersi.

2 comments:

Anonymous said...

Draga de tine! Nu are de ce sa te mustre constiinta, multe dintre noi am facut asa! Mi-ar placea sa-ti spun ca va fi mai bine...dar daca nu ai tu puterea sa te detasezi uneori de "haosul" creat in viata ta de "micul terorist", risti altele...

Zu said...

De-abia astept sa il pot lua cu mine peste tot, sa avem ceva mobilitate, ca asa...