20 March 2009

Jale mare

Vaaaaaaaaaaai ce plange si plange si plange si plange.........!!!!!!!!!! Dimineata, la pranz si seara, cu atata patos, durere si nefericire, nene, de imi zdrangane creierii si ma doare sufletul cand vad buzita aia tremurand de atata necaz pe capul lui mic si chel...

Si... la carte scrie ca incepe sa gangureasca: ha, cum e dom'le cu asta, ca odrasla mea caraie si maraie de cand s-a nascut, nu stiu sa gangureasca dragastos...

Nu, nu fug in lume, inca mai vad latura comica a lucrurilor :D. Si da, stiu ca e in perioada in care ia calciu iar asta contribuie la starea proasta (10 zile pe luna papa calciu).

3 comments:

Unknown said...

Al meu oracaie ca e constipat. Asadar imi declar simpatia fata de oracaielile bebelului tau. Stiu ca nu ajuta la nimic dar poate moralul se mai umfla nitel. :))

Unknown said...

La noi s-a urlat din 2 motive, pana in 6 luni: de foame si de colici. Dupa 6 luni, s-a urlat tot din 2 motive: de dureri ca ii ies dintii si de foame.

Cu colicii m-a terminat... psihic si fizic!

Zu said...

Constipat inca nu a fost, dar am inteles ca orice bebelus se constipa cand se ajunge la diversificare asa ca stiu ca pana la urma o sa ma loveasca si pe mine trenul asta :-)... De foame urla, zici ca-l tai in carne vie, te baga instantaneu la 220W... Cu colicii, well, recomand din toata inima Colief, chiar functioneaza, numai ca al nostru s-a terminat si nu a sosit inca cel nou, jale mare :-(.

Oricum, ne-am dumirit: plangea saracul pentru ca "mama lui" (:D) nu a stiut ca nu se da calciu la masa deoarece agraveaza problema colicilor, pffff.