30 April 2009

Leapsa pierduta

... adica primita acum o mie de ani de la Oaki, doar ca eu nu stiu cum am uitat-o pe traseu...

1)Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4
:-)) o sa va placa asta:
"fertila a schimburilor vitale conditiei noastre de barbat"- cartea "Mami, tati, ma auziti?" de Jacques Salome


2) Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?
Mmmmm, spatarul scaunului de birou... iar mai incolo de asta, daca ma mai las mult pe spate risc sa pic cu tot cu scaun.

3) Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV?
Cred ca "Design de vis" sau asa ceva, e pe Zone Club. E cu amenajari, febletea mea...

4) Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este?
Sase jumatate

5)Acum uită-te la ceas, ce oră e?
18:40

6) Când ai făcut ultimul pas afara? Ce făceai?
Azi- am fost la doctor, pentru coloana.

7) Înainte să incepi chestionarul acesta, ce ai făcut?
Am patrulat in lungul si in latul holului cu copilul in brate, sa-l adorm...

8) Ce porţi acum?
Blugi si un tricou negru. Sosete portocalii :D.

9) Ai visat noaptea trecută?
:-))) Cine mai stie??? Dorm bustean de cand cu copilul...

10) Când ai râs ultima dată?
Azi- cred. Rad des...

11) Ce e pe pereţii camerei în care te afli?
Mmmmmmm, nimic... Dar o sa fie caricaturile noastre facute de Popa's, asta cand o sa se mobilizeze Bu sa le bata cuiele...

12) Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
Zau daca imi aduc aminte, m-am mai uitat cu Bu la diverse de pe HBO Comedy insa memoria mea nu bate asa de mult in trecut iar Bu nu e prin zona sa-mi spuna ce am vazut...

13) Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?
Asta e simplu: cel putin jumatate pusa deoparte (banci) iar restul cheltuit pe : rude/ casa-masina/ investitii/ calatorii/ distractie (probabil in ordinea asta).

14) La ce te gândeşti acum?
Pai la banii de mai sus... buni la casa omului ...:D.

15) Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea?
In acest moment al existentei mele prima reactie e sa ma gandesc la copil. Dar o sa zic sanatate si fericire pentru toti cei dragi mie.

16) Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată, cum ai vrea să o cheme?
Primul meu copil e cam greu sa mai fie o fata, asa ca presupunand ca va urma o fata... am cateva idei pentru nume insa nimic clar... probabil ca va avea tot mai multe nume si unul dintre ele o sa fie de sfant

17) Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat, cum ai vrea să îl cheme?
Nu trebuie sa ma chinui sa-mi imaginez: am deja un baiat si il cheama taman cum am vrut. Al doilea nume este cel la care m-am gandit mereu pentru copilul meu: Andrei.

No comments: