27 May 2009

M-au ciuruit nitel

Ma rog frumos, cum e corect la concediul asta postnatal, ca EU am calculat 126 de zile fara sambete, duminici si alte sarbatori, ca orice om muncitor care se trezeste cu un concediu in brate, ca doar nu imi da statul weekend-ul liber in marinimia lui marinimoasa, ce, era sa ma cheme la lucru duminica???, insa EI au pus toate zilele la gramada si mi-a iesit mai scurt cu o luna jumate' si planurile mele de huzureala s-au scufundat brusc si acusica va trebui sa fug dupa hartiile pentru concediul de maternitate, vai mie....

6 comments:

silvia said...

pai da, statul e acela care ne da liber prima zi de paste, duminica :)) si exemplele pot continua.

mariamirabela said...

Da, din cate stiu sunt 126 zile cu toatele, nu sunt lucratoare, sunt calendaristice.

Zu said...

Asa am descoperit si eu, dar nu mi se pare logic...

Katekitoka said...

mah..merci, ca eram pe cale sa-mi calculez vreo 2 luni de concediu acasa....

Zu said...

mda, eu am cazut de pe norisor, pfff :-))

Unknown said...

Eu mi-am depus mai devreme pentru indemnizatie, nu de alta dar ies mai bine la bani.